منو
دستگاه تصفیه آب صنعتی
دستگاه تصفیه آب صنعتی

شنبه 2 شهریور 1398

0 1201 423

دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی در ابعاد و حجم بزرگتر نسبت به انواع تصفیه آب خانگی است که از اصول یکسان سیستم های تصفیه شنی و رزینی و یا اسمز معکوس استفاده میکند. دستگاه تصفیه آب صنعتی در برخی صنایع مانند داروسازی و صنایع غذایی ،موتورخانه های بزرگ ،کارخانه های آب معدنی ،تولید مواد شوینده و... کاربرد بسزایی دارد.

به منظور تکمیل اطلاعات مشتریان عزیز، توضیحات جامع و تخصصی در ارتباط با دستگاه تصفیه آب و انواع آن با عناوین زیر به تفصیل بیان شده است.

  1. دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست؟
  2. دستگاه تصفیه آب صنعتی برای کشاورزی
  3. دستگاه تصفیه آب صنعتی در پرورش ماهی
  4. دستگاه تصفیه آب صنعتی برای تولید آب معدنی
  5. دستگاه تصفیه آب صنعتی در موتورخانه ها و کارخانجات
     

همچنین کاربران عزیز می توانند جهت مشاهده انواع تصفیه آب صنعتی ، و مقایسه قابلیت های هر مدل و کاربری هر یک از مدل های تصفیه آب به لینک زیر مراجعه نمایند.

 

دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست؟

 

دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست؟ دستگاه تصفیه آب صنعتی در ابعاد و حجم بزرگتر نسبت به انواع تصفیه آب خانگی است که از اصول یکسان سیستم های تصفیه شنی و رزینی و یا اسمز معکوس استفاده میکند.

دستگاه تصفیه آب صنعتی در برخی صنایع مانند داروسازی و صنایع غذایی ،موتورخانه های بزرگ ،کارخانه های آب معدنی ،تولید مواد شوینده و... کاربرد بسزایی دارد. با استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی می توان فاضلاب های تولید شده در برخی صنایع و حتی بیمارستان ها را تصفیه و دوباره از آن ها استفاده کرد. این کار نه تنها باعث  کاهش هزینه های آب مصرفی می شود بلکه باعث  صرفه جویی در مصرف آب نیز خواهد شد.

دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی برای کشاورزی


با توجه به روش های نوین کشاورزی استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی برای کشاوزی پیشرفت زیادی داشته است.
به عنوان مثال آبیاری قطره ای به خاطره کیفیت محصولات و میزان آب کمتری که استفاده می کند نسبت به روش های سنتی طرفدارهای بیشتری دارد.
کمبود منابع زیر زمینی و کیفیت نا مناسب این آب ها استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی برای کشاورزی را گسترش داده است.مخصوصا در پرورش گل،گیاه و میوه های گلخانه ای که از حساسیت بیشتری برخوردار می باشند.
با توجه به کاهش بارندگی و افزایش تقطیر میزان TDS  آب ها ی زیر زمینی به طور چشمگیری افزایش یافته است.
بسیاری از گلخانه ها نوع خاصی گل را پرورش می دهند که نیاز به TDS پایین دارند از این رو حتما باید از دستگاه تصفیه آب صنعتی RO استفاده نمایند. یکی از فاکتورهای مهم در طراحی دستگاه تصفیه آب میزان TDS می باشد.
 

دستگاه تصفیه آب صنعتی در پرورش ماهی


استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی و آب تصفیه شده د حوزه پرورش ماهی نیز پیشرفت شایانی داشته است. برای پرورش ماهی باید شرایط رشد آن ها فراهم شود.
مهمترین مساله استفاده از آبی می باشد که TDS مناسبی داشته باشد.در شمال کشور با توجه به سختی آب چشمه ها شرایط پرورش ماهی با استفاده از این آب ها مهیا نیست یا مجبور به استفاده از آب چاه هستند که دارای کیفیت پایینی می باشد.
بنابراین این کار مستلزم استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی برای بالا بردن کیفیت آب می باشند. بسته به نوع  ماهی که از نوع آکواریوم باشد یا نوع دریایی کیفیت آب متفاوت می باشد.

 

دستگاه تصفیه آب صنعتی برای تولید آب معدنی


برخی از شهروندان و شاید برخی از خود ما  به اشتباه تصور می کنیم آب های معدنی که خریداری می کنیم مستقیما از چشمه های زیر زمینی پر می شود اما باید گفت که این تصور اشتباه است. 
در واقع این آب ها ، آب تصفیه شده شیرآب شهری یا آب چاه  هستند و بطری های آب را با این آب های تصفیه شده پر می کنند.با توجه به  اینکه آب های چشمه های زیر زمینی از کیفیت  پایینی برخوردار می باشد ابتدا باید با دستگاه تصفیه آب صنعتی تصفیه شده و سپس در مرحله آخر مواد معدنی به آن اضافه گردد.
 

دستگاه تصفیه آب صنعتی در موتورخانه ها و کارخانجات


استفاده از آب تصفیه با سختی مشخص برای بسیاری از دستگاه های سیستم های تهویه مطبوع و بخار و سیستم های پاشش آب ضروری است.سیستم های مه پاش و رطوبت زن و مبدل های صفحه ای از حساس ترین سیستم های تاسیسات در برابر سختی آب هستند.


با تشکر از اعتماد شما، فروشگاه اینترنتی بامین تهویه تصاویر،اطلاعات فنی و مشخصات انواع برندها و مدل های دستگاه تصفیه آب را جهت مقایسه و خریدی مطمئن در اختیار مشتریان محترم قرار داده است. مشاورین بامین تهویه آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما می باشند.

بامین تهویه تخصصی ترین وب سایت کشور در زمینه تأسیسات



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید