منو
بهترین کولر گازی
بهترین کولر گازی

یکشنبه 17 اردیبهشت 1396

0 3284 1368

بهترین کولر گازی

بهترین کولر گازی از نظر هر شخص یا فروشنده می تواند متفاوت باشد و این نیازهای شما و کاربری و محل نصب کولر گازی است که میتواند نقش مهمی در انتخاب بهترین کولر گازی داشته باشد. بهترین برندهای کولر گازی در ایران شامل اجنرال، ال جی، سامسونگ،گری، هایسنس، مدیا، گرین، بوش می باشد که با بررسی برخی از آنها سعی می کنیم در انتخاب کولر گازی به شما کمک کنیم.

بهترین کولر گازی کدام است؟

سوالی که حتما در زمان خرید کولر گازی مناسب برای منزل یا محل کارتان به آن فکر کرده اید و مطمئنا جواب مناسبی هم برای این سوال پیدا نکرده اید.
بهترین کولر گازی از نظر هر شخص یا فروشنده می تواند متفاوت باشد و این نیازهای شما و کاربری و محل نصب کولر گازی است که میتواند نقش مهمی در انتخاب کولر گازی داشته باشد. بهترین برندهای کولر گازی در ایران شامل اجنرال، ال جی، سامسونگ،گری، هایسنس، مدیا، گرین، بوش می باشد که با بررسی برخی از آنها سعی می کنیم در انتخاب کولر گازی به شما کمک کنیم.

اما قبل از بررسی مارک‌های کولر گازی در خصوص کاربری و محل نصب باید اطلاعاتی داشته باشید. اگر کولر گازی را برای محل کار خود انتخاب می کنید،  سعی کنید از برندهای معتبرتر و کم استهلاک تر استفاده کنید. زیرا بار سرمایشی ساختمان اداری و تجاری به دلیل ورود و خروج بیشتر افراد همیشه بیشتر از بار برودتی ساختمان مسکونی می باشد.

اگر کولر گازی را در مناطق گرمسیر کشور استفاده می کنید حتما از مدل های حاره ای یا حد اقل با کمپرسور پیستونی انتخاب کنید.مصرف کمپرسورهای پیستونی بیشتر از کمپرسورهای روتاری است اما فشار خروجی (فشار دیسشارژ) بالاتری را می توانند تامین کنند و تحمل کارکرد بیشتری در شرایط سخت دارند.

بهترین کولر گازی در شهرستانها و مناطق دور از مراکز استانها کولر گازی هایی با خدمات پس از فروش گسترده و نمایندگی فراوان می باشد که از این میان شرکت گلدیران،سام سرویس و نیا که به ترتیب نماینده محصولات ال جی، سامسونگ و اجنرال می باشند و در اکثر مناطق کشور دارای نماینده فعال هستند را می توان نام برد.

کولر گازی ال جی کولر گازی سامسونگ  کولر گازی اجنرال
در سالهای اخیر ورود کولرهای گازی چینی با برندهای مختلف انتخاب را کمی دشوارتر کرده اند. این کولر ها با قیمت بسیار مناسب تر از برندهای معروف توانسته اند سهمی از بازار را به خود اختصاص بدهند. البته باید متذکر شد که تمام این کولرهای چینی بی کیفیت نمی باشند و در مواردی پا به پای کولرگازی های مطرح بازار کار خواهند کرد.

بهترین کولر گازی های چینی عبارتند از هایسنس،گری، گرین و TCL که با استفاده از قیمت و کیفیت متناسب ذهنیت بازار را نسبت به اقلام چینی تغییر داده اند.

کولر گازی هایسنس     کولر گازی گری        کولر گازی گرینکولر گازی تی سی ال
بهترین بخش یک کولر گازی کمپرسور آن می باشد. در زمان خرید نوعی از کولر گازی را انتخاب کنید که از کمپرسور معتبر استفاده کرده باشد.

شرکت هایی مانند کولر گازی ال جی، پاناسونیک و سامسونگ از کمپرسورهای ساخت خود و اجنرال، هایسنس، گری و مدیا از کمپرسورهای چینی یا فرانسوی تحت لیسانس استفاده می کند.

شاید به عنوان پیشنهاد بتوان گفت بهترین کولر گازی در شهرستانهایی که خدمات کمتری دارند ال جی، اجنرال و سامسونگ باشد اما در تهران و مراکز استانها گری، هایسنس و گرین می تواند انتخابی مناسب،با قیمت پایین تر و از نظر اقتصادی به صرفه باشد.



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید