منو
ویژگی های بهترین دستگاه تصفیه هوا
ویژگی های بهترین دستگاه تصفیه هوا

یکشنبه 20 مرداد 1398

0 1751 643

ویژگی های بهترین دستگاه تصفیه هوا

تصمیم گیری برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه هوا و استفاده از آن در منزل و یا محیط کار ممکن است کار دشواری نباشد، اما اطمینان از بی خطر بودن و تاثیر و کارایی لازم  دستگاه تصفیه هوایی که انتخاب می کنید در سالهای اخیر به موضوعی داغ تبدیل شده است.
در این مقاله نکات مهم و کلیدی خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا به تفصیل بیان شده است.

به منظور تکمیل اطلاعات مشتریان عزیز، توضیحات جامع و تخصصی در ارتباط با خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا با عناوین زیر به تفصیل بیان شده است.

  1. ضرورت دستگاه تصفیه هوا در منازل
  2. راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا
  3. انتخاب دستگاه تصفیه هوا متناسب با اندازه فضای داخلی منزل
  4. راندمان تصفیه هوا در دستگاه تصفیه هوا
  5. CADR در دستگاه تصفیه هوا
  6. چراغ های نشانگر تعویض فیلتر دستگاه تصفیه هوا
  7. آسان بودن تعویض فیلتر دستگاه تصفیه هوا
  8. سبک وقابل حمل بودن دستگاه تصفیه هوا
  9. دستگاه تصفیه هوا و تولید ازن!
  10. هزینه های نگهداری از دستگاه تصفیه هوا
  11. گارانتی و قابلیت اطمینان از دستگاه تصفیه هوا

همچنین کاربران عزیز می توانند جهت مشاهده 25 برند معتبر دستگاه تصفیه هوا، و مقایسه قابلیت های هر برند و کاربری هر یک از مدل های دستگاه تصفیه هوا به لینک زیر مراجعه نمایند.

جهت مشاهده لیست برندهای دستگاه تصفیه هوا کلیک نمایید.

ضرورت دستگاه تصفیه هوا در منازل

هوا در داخل منازل ، جایی که بیشتر وقت خود را می گذرانیم ، اغلب از هوای بیرون خطرناک تراست. شاید برای شماهم زیاد پیش آمده که برخی شب ها نمی توانید راحت بخوابید و یا در خوابیدن مشکل دارید، یکی از دلایلی که می تواند این مشکل، که مشکلی رایج است را بوجود آورد، هوای اطراف شماست. بله ، هوای اطراف شما به همان شکلی که فکر می کنید،  تمیز نیست و آلودگی هوای داخلی منزلتان می تواند تا 5 برابر بیشتر از هوای خارج از منزل باشد. گرد و غبار، شوره های حیوان خانگی، اسپورهای قالب ، باکتریها ، آلرژنهای بیشمار و کیفیت نامناسب هوا در محیط داخلی خانه باعث ایجاد حساسیت و علائم آسم می شود. بهترین راه برای سالم ماندن و حفظ کیفیت هوا در محیط داخلی استفاده از دستگاه تصفیه کننده هوا است.

در حقیقت،EPA  تصفیه هوا را به عنوان یکی از استراتژی های برتر توصیه شده برای سالم ماندن در محیط خانه ذکر می کند. دستگاه تصفیه هوا علاوه بر از بین بردن آلرژن ها ، می تواند ویروس ، بو و سایر ذرات ناخواسته را نیز به دام بیندازد. دستگاه های تصفیه هوا به طور مداوم هوای اتاق را گرفته ، آن را از طریق سیستم های تصفیه چندگانه فیلتر می کنند و هوای پاک و سالم را به فضای خانه شما بازپس می دهند.
 

بهترین دستگاه تصفیه هوا


تصمیم گیری برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه هوا و استفاده از آن در منزل و یا محیط کار ممکن است کار دشواری نباشد، اما اطمینان از بی خطر بودن و تاثیر و کارایی لازم  دستگاه تصفیه هوایی که انتخاب می کنید در سالهای اخیر به موضوعی داغ تبدیل شده است، به خصوص اکنون که درباره نحوه تأثیر برخی ترکیبات و مواد شیمیایی بر سلامتی خود اطلاعات بیشتری کسب کرده ایم.

ویژگی های بهترین دستگاه تصفیه هوا

در زندگی امروز کلان شهرها انتخاب بهترین دستگاه تصفیه هوا از نقطه نظراتی بسیار حائز اهمیت است، دستگاه تصفیه هوایی که بتواند هوا را به طور موثر پاک کند ، متناسب با سبک زندگی شما باشد ، شکل ظاهری مطلوبی داشته باشد، ابعاد آن متناسب با اندازه فضای داخلی منزل شما باشد و در محدوده قیمت شما قرار داشته باشد می تواند انتخابی مناسب باشد.

در ادامه به بررسی ویژگی های بهترین دستگاه تصفیه هوا برای انتخاب و خریدی مطمئن می پردازیم.

انتخاب دستگاه تصفیه هوا متناسب با اندازه فضای داخلی منزل

انتخاب بهترین دستگاه تصفیه هوا برای منزل اگر متناسب با اندازه فضای داخلی منزل انجام شود، در هر ساعت به تعداد دفعات معینی به تبادل و تعویض هوای اتاق می پردازد. خرید یک دستگاه بزرگتر به شما این امکان را می دهد تا تصفیه هوا را با سرعت بیشتر و در زمان کمتری اجرا کنید و همچنین می توانید عملکرد سیستم را در سرعت های کمتر تنظیم کنید و از مزایای دیگری چون آرام و بی صدا بودن دستگاه تصفیه هوا بهره ببرید.

این در حالیست که اگر دستگاه تصفیه هوا با ظرفیت کمتری انتخاب شود دستگاه برای تصفیه هوا به ناچار باید تعداد دفعات بیشتری عمل تعویض و تبادل هوا را انجام دهد که سرعت و کارایی سیستم را پایین میاورد.

راندمان تصفیه هوا در دستگاه تصفیه هوا

عوامل زیادی در تغییر کارایی و راندمان دستگاه تصفیه هوا تاثیر گذار است ولی بطور کل راندمان عددی است که به درصد ذرات به دام افتاده در فیلتر تصفیه هوا حین انجام عمل تبادل هوا اختصاص داده می شود. بهترین مقدار برای راندمان عددی بیش از 90 یعنی بیش از 90% است. دستگاه تصفیه هوای مناسب تا زمانیکه به تعویض فیلتر نیاز نباشد با راندمان بالا کار می کند.

CADR در دستگاه تصفیه هوا

CADR نرخ تحویل هوای پاک، نشان دهنده ی مقدار هوای تصفیه شده توسط دستگاه تصفیه هوا و در واقع هوای خروجی دستگاه می باشد و سرعت عملکرد دستگاه را نشان می دهد. می توان گفت CADR ترکیبی از راندمان بالا در فیلتراسیون و تولید جریان هوا به مقدار زیاد است. هر چه مقدار CADR بیشتر باشد هوای بیشتری تصفیه شده و فیلتر ها عملکرد خوبی داشته اند.

در دستگاه تصفیه هوا به دنبال علامت AHAM Verifide بروید تا ببینید که دستگاه تصفیه هوای  شما، ، CADR را تأیید کرده است یا خیر؟

چراغ های نشانگر تعویض فیلتر دستگاه تصفیه هوا

چراغ های نشانگر در دانستن زمان بهینه برای تعویض فیلتر، به ویژه از آنجا که دستگاه معمولاً دقیق تر است ، بسیار مفید هستند. تعویض به موقع فیلترهای دستگاه تصفیه هوا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که اگر فیلتر ها را دیرتر از زمان مشخص عوض کنیم هوای خروجی از کیفیت لازم برخوردار نبوده و برای سلامتی ایده آل نیست. و اگر فیلترها را زودتر از زمان مشخص تعویض کنیم هزینه ای بی مورد در بر خواهد داشت.

آسان بودن تعویض فیلتر دستگاه تصفیه هوا

مکان و طراحی برخی از فیلترهای تصفیه کننده هوا ، تعویض آنها را دشوار کرده و باعث می شود بسیاری از افراد نتوانند خود به راحتی فیلتر ها را تعویض کنند واین موضوع سبب می شود که تعویض فیلتر ها به تاخیر بیفتد و در زمان مشخص انجام نشود .

 بهترین دستگاه های تصفیه هوا ، دستگاه هایی هستند که برای جایگزینی فیلترها نیازی به ابزار ندارند. بهترین دستگاه تصفیه هوا به شما امکان می دهد تا به راحتی یک درب را باز کنید ، فیلتر را بیرون بیاورید و آن را با یک فیلتر جدید جایگزین کنید.

سبک و قابل حمل بودن دستگاه تصفیه هوا

ممکن است شما در منزل و یا محل کارتان نیاز به تغییر مدل، دکوراسیون و یا حتی جابه جایی داشته باشید که این امر نیازمند آن است که دستگاه تصفیه هوای شما سبک و قابل حرکت باشد.

دستگاه تصفیه هوا و تولید ازن!

اطلاعات بدست آمده حاکی از آن است که با وجود مزایای بیشمار دستگاه های تصفیه هوا، در برخی برند ها دستگاه ها ازن تولید می کنند. انتشار ازن ، که یک ماده سمی است؛ برای هیچ انسانی مطلوب نیست. اما ، عوارض ناشی از آن برای افرادی که آلرژی ، آسم و یا حساسیت های شیمیایی متعدد داشته باشد بدتر است زیرا ازن تحریک کننده دستگاه تنفسی است. به همین دلیل توصیه می شود از دستگاه های تصفیه هوایی استفاده کنید که دارای برند معتبر و تاییدیه بین المللی هستند.

هزینه های نگهداری از دستگاه تصفیه هوا

این یکی دیگر از عواملی است که اغلب مورد توجه خریداران دستگاه تصفیه کننده هوا قرار می گیرد.

اکیدا به شما توصیه میکنیم به دنبال خرید دستگاه تصفیه هوا با قیمت پایین نباشید، چرا که  این دستگاه ها از کیفیت لازم برخوردار نبوده و به علت عملکرد ضعیف و به دنبال آن مصرف برق بالاتر و تعویض مکرر فیلتر ها به هیچ وجه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود. بهترین دستگاه های تصفیه هوای موجود در بازار که دارای تاییدیه بین المللی هستند قیمت های به نسبت بالاتری دارند ولی از کیفیت خوبی برخوردار بوده، مصرف برق و هزینه های نگهداری نیز در این دستگاه ها به مقدار چشم گیری پایین تر است.

گارانتی و قابلیت اطمینان از دستگاه تصفیه هوا

بهترین ضمانت های تصفیه هوا به برند هایی اختصاص دارد که دستگاه تصفیه هوا را در قسمت های اصلی، فن و موتور بیشتر از پنج سال گارانتی می کنند. یک برند معتبر و قابل اعتماد نباید در این مدت با موتور ، فن و اجزای الکتریکی و کنترل ها مشکلی داشته باشد. لازم به ذکر است فیلترها به طور دوره ای نیاز به نظافت یا تعویض دارند.


با تشکر از اعتماد شما،فروشگاه اینترنتی بامین تهویه با ارائه ی تصاویر،اطلاعات فنی و مشخصات انواع دستگاه تصفیه هوا امکان مقایسه و خریدی مطمئن در اختیار مشتریان محترم قرار داده است. مشاورین بامین تهویه آماده ی پاسخ گویی به سوالات فنی شما می باشند.

 

بامین تهویه تخصصی ترین وب سایت کشور در زمینه تأسیسات



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید