منو
آشنایی با هیتر کوره هوای گرم ایستاده
آشنایی با هیتر کوره هوای گرم ایستاده

چهارشنبه 20 مهر 1401

0 343 38

آشنایی با هیتر کوره هوای گرم ایستاده

هیتر کوره هوای گرم ایستاده توانسته تهویه مطبوع را برای محیط های بزرگ صنعتی و سایر مکان ها محقق سازد. در سایت بامین تهویه می توانید بیشتر با این وسیله حرارتی گرمایشی آشنا شوید.

به منظور تکمیل اطلاعات مشتریان عزیز، توضیحات جامع و تخصصی در ارتباط با آشنایی با هیتر کوره هوای گرم ایستاده با عناوین زیر به تفصیل بیان شده است.

  1. با هیتر و کوره هوای گرم بیشتر آشنا شویم
  2. اجزای تشکیل دهنده هیتر کوره هوای گرم
  3. هیتر کوره هوای گرم ایستاده چه ویژگی هایی دارد؟
  4. محل های استفاده از هیتر و کوره هوای گرم

 

هیتر کوره هوای گرم ایستاده یک تجهیز گرمایشی است که برای افزایش دمای هوا در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه از اصول انتقال حرارت با استفاده از اشعه مادون قرمز برای ایجاد گرما استفاده می‌کند. هیتر کوره هوای گرم ایستاده به دلیل عملکرد کارآمد و قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف، در منازل، ادارات، کارگاه‌ها و سایر فضاها استفاده می‌شود.در ادامه مقاله آشنایی با هیتر کوره هوای گرم ایستاده را برای شما آماده کرده ایم.

با هیتر و کوره هوای گرم بیشتر آشنا شویم

مشکل تهویه مطبوع در ساختمان های بزرگ صنعتی، سالن های بزرگ پرورشی قارچ، طیور و سایر حیوانات و کلیه مکان های بزرگ دغدغه ای است که باید به درستی انجام شود. انتخاب بهترین راه برای تهویه مطبوع و ایجاد هوای گرم در این ساختمان ها امری بسیار مهم است. از این رو تولید هیتر کوره هوای گرم رقابتی را در بازار به وجود آورده است. به طور کلی هر دستگاهی که قادر به تولید هوای گرم باشد، هیتر نامیده می شود. هیتر مصرف سوخت کمی دارد و هوای گرم طبیعی را تولید خواهد کرد. در بسیاری از مکان ها ازجمله سالن های پرورش قارچ، سالن های ورزشی، مساجد، کارخانه ها ، مرغداری ها و سالن های بزرگ پرورش طیور، گلخانه ها  و بخاری کارگاهی و همچنین فروشگاه ها از این ابزار حرارتی استفاده می شود.

اجزای تشکیل دهنده هیتر کوره هوای گرم

در هیتر کوره هوای گرم ایستاده اجزای اصلی و مهمی وجود دارند که عملکرد این وسیله را به عهده دارند. مبدل حرارتی با ورق های فولادی یا استیل ساخته می شوند که سبک و مقاوم هستند. مشعل های به کار گرفته شده در این وسیله های گرمایشی گازسوز، گازوئیلی و یا دوگانه سوز هستند. فن ها در پشت کوره قرار دارند و هوای خنک‌ محیط را جذب می کنند. این هوا در اختیار مبدل حرارتی منتقل ساخته و در این قسمت هوا گرم می شود. سپس این هوا به محیط وارد می شود. در کوره هوای گرم تولید خواهد شد و در داخل هیتر نصب می شود. این قسمت با مصرف سوخت حرارت مطبوعی را به وجود می آورد. دودکش ها نیز قسمت مهمی از کوره هستند که آلاینده های شیمیایی تولید شده را به بیرون هدایت می کنند. این ابزار حرارتی ایمن و بسیار پرطرفدار هستند.

پیشنهاد مطالعه : قیمت انواع هیتر برقی

هیتر کوره هوای گرم ایستاده چه ویژگی هایی دارد؟

هیتر کوره هوای گرم مهیاسان ایستاده نیز بسیار پرطرفدار و کاربردی است. این وسیله ارتفاع بلندی دارد و دارای تابلوی برق و لوازم جانبی دیگر است. از طریق این ابزار حرارتی، هوای گرم و مطبوع به صورت کاملا یکسان در محیط انتشار می یابد. این نکته را نیز باید یادآوری کنیم که از کوره هوای گرم ایستاده باید در مکان هایی استفاده شود که فاصله کف تا سقف زیاد باشد. از این رو می توانید برای مکان هایی مثل سالن های صنعتی، ورزشی و سایر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نمونه از هیتر و کوره هوای گرم توان حرارتی زیادی دارد و به همین دلیل در ساختمان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع برای گرم کردن این مکان ها گزینه بسیار مناسبی به حساب می آید.

هیتر کوره هوای گرم ایستاده

محل های استفاده از هیتر و کوره هوای گرم

در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی و انبارهای بزرگ می توان از این طریق هوای بسیار مطبوعی به وجود آورد. همچنین در موسسات آموزشی بزرگ و مدارس و سالن های اجتماعات که مساحت زیادی دارند می توان گرما و هوای بسیار تمیز و مطبوعی داشت. یکی از نکته های مهم این است که هوای گرم تولید شده با قدرت و سرعت زیادی توسط هیتر کوره هوای گرم ایستاده در محیط پخش خواهد شد. از این رو محیط‌های مورد نظر در کمترین زمان ممکن گرم خواهد شد. از نکات مثبت دیگر این است که تمام بخش های ساختمان به یک اندازه و به صورت یکسان گرم می شوند. به دلیل ارزان تر بودن سوخت های فسیلی نسبت به برق، این مدل از کوره ها طرفداران بیشتری دارد. در واقع با هزینه کمتری می توان این وسیله ها را به کار برد.

سخن پایانی

هیتر کوره هوای گرم ایستاده از ابزار مهم و ایمن برای گرم کردن ساختمان های بزرگ و صنعتی می باشند. صاحبان این مشاغل و ساختمان ها می توانند با خیال راحت از ایمن بودن این ابزارهای گرمایشی، آن ها را خریداری و نصب نمایند. برای مشاهده نمونه های مختلف این وسیله های حرارتی با سایت بامین تهویه در ارتباط باشید. در صورتی که هنگام خرید سیستم گرمایشی کوره سوالات و ابهاماتی ذهن شما را درگیر کرده باشد، می توانید با کارشناسان مجرب ما مشاوره نمایید.



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید