منو
بهترین کولر گازی
بهترین کولر گازی

یکشنبه 17 اردیبهشت 1396

0 3471 1395

بهترین کولر گازی

بهترین کولر گازی از نظر هر شخص یا فروشنده می تواند متفاوت باشد و این نیازهای شما و کاربری و محل نصب کولر گازی است که میتواند نقش مهمی در انتخاب بهترین کولر گازی داشته باشد. بهترین برندهای کولر گازی در ایران شامل اجنرال، ال جی، سامسونگ،گری، هایسنس، مدیا، گرین، بوش می باشد که با بررسی برخی از آنها سعی می کنیم در انتخاب کولر گازی به شما کمک کنیم.

بهترین کولر گازی کدام است؟

سوالی که حتما در زمان خرید کولر گازی مناسب برای منزل یا محل کارتان به آن فکر کرده اید و مطمئنا جواب مناسبی هم برای این سوال پیدا نکرده اید.
بهترین کولر گازی از نظر هر شخص یا فروشنده می تواند متفاوت باشد و این نیازهای شما و کاربری و محل نصب کولر گازی است که میتواند نقش مهمی در انتخاب کولر گازی داشته باشد. بهترین برندهای کولر گازی در ایران شامل اجنرال، ال جی، سامسونگ،گری، هایسنس، مدیا، گرین، بوش می باشد که با بررسی برخی از آنها سعی می کنیم در انتخاب کولر گازی به شما کمک کنیم.

اینکه کولر گازی چه مارکی خوبه، بستگی به فضای قابل استفاده و مناطقه قابل استفاده بستگی دارد. اما قبل از بررسی بهترین مارک کولر گازی در خصوص کاربری و محل نصب باید اطلاعاتی داشته باشید. اگر کولر گازی را برای محل کار خود انتخاب می کنید، سعی کنید از برندهای معتبرتر و کم استهلاک تر استفاده کنید. زیرا بار سرمایشی ساختمان اداری و تجاری به دلیل ورود و خروج بیشتر افراد همیشه بیشتر از بار برودتی ساختمان مسکونی می باشد.

اگر کولر گازی را در مناطق گرمسیر کشور استفاده می کنید حتما از مدل های حاره ای یا حد اقل با کمپرسور پیستونی انتخاب کنید. مصرف کمپرسورهای پیستونی بیشتر از کمپرسورهای روتاری است اما فشار خروجی (فشار دیسشارژ) بالاتری را می توانند تامین کنند و تحمل کارکرد بیشتری در شرایط سخت دارند.

بهترین کولر گازی در شهرستان ها و مناطق دور از مراکز استان ها کولر گازی هایی با خدمات پس از فروش گسترده و نمایندگی فراوان می باشد که از این میان شرکت گلدیران، سام سرویس و نیا که به ترتیب نماینده محصولات ال جی، سامسونگ و اجنرال می باشند و در اکثر مناطق کشور دارای نماینده فعال هستند را می توان نام برد.

کولر گازی ال جی کولر گازی سامسونگ  کولر گازی اجنرال

بهترین مارک کولر گازی خارجی

در سالهای اخیر ورود کولرهای گازی چینی با برندهای مختلف انتخاب را کمی دشوارتر کرده اند. این کولر ها با قیمت بسیار مناسب تر از برندهای معروف توانسته اند سهمی از بازار را به خود اختصاص بدهند. البته باید متذکر شد که تمام این کولرهای چینی بی کیفیت نمی باشند و در مواردی پا به پای کولرگازی های مطرح بازار کار خواهند کرد.

بهترین مارک کولر گازی خارجی که با استفاده از قیمت و کیفیت متناسب ذهنیت بازار را نسبت به اقلام چینی تغییر داده اند، عبارتند از :

  1. کولر گازی هایسنس
  2. کولر گازی های گری
  3. کولر گازی گرین
  4. کولر گازی TCL
  5. کولر گازی ایوولی

کولر گازی هایسنس     کولر گازی گری        کولر گازی گرینکولر گازی تی سی ال
بهترین بخش یک کولر گازی، کمپرسور آن می باشد. در زمان خرید نوعی از کولر گازی را انتخاب کنید که از کمپرسور معتبر استفاده کرده باشد.

شرکت هایی مانند کولر گازی ال جی، پاناسونیک و سامسونگ از کمپرسورهای ساخت خود و اجنرال، هایسنس، گری و مدیا از کمپرسورهای چینی یا فرانسوی تحت لیسانس استفاده می کند.

شاید به عنوان پیشنهاد بتوان گفت بهترین مارک کولر گازی خارجی در شهرستان هایی که خدمات کمتری دارند ال جی، اجنرال و سامسونگ باشد اما در تهران و مراکز استان ها گری، هایسنس و گرین می تواند انتخابی مناسب،با قیمت پایین تر و از نظر اقتصادی به صرفه باشد.

کولر گازی هایسنس Hisense

کولر گازی هایسنس Hisense در انواع مختلف در ظرفیت های 9000 تا 90000 بی تی یو بر ساعت برای ایجاد راحتی در شرایط سخت آب و هوای گرم و مرطوب طراحی و توزیع شده است. کولر گازی هایسنس با فیلترهایی که به راحتی قابل برداشتن، تمیز کردن و تعویض هستند، کاربری آسانی دارند.

قیمت کولر گازی هایسنس Hisense بسته به ظرفیت با یکدیگر متفاوت هستند اما در کل با توجه به ویژگی هایی مانند فناوری هوشمند و کنترل های آسان برای استفاده، مقرون به صرفه است.

این دستگاه ها همچنین با داشتن فیلترهایی که می‌توانند تولید باکتری ها و بیماری ها را کاهش دهند، آسایش مناسبی را ارائه می‌کنند. حالت خواب هایسنس برای کسانی که در خانه کار می کنند یا والدین تازه واردی که سعی در ایجاد یک خواب آرام در شب دارند ایده آل است.

انواع کولر گازی هایسنس عبارتند از :

  1. کولر گازی مدل ایستاده

  2. کولر گازی پنجره‌ای

  3.  اسپیلت

  4. کولر گازی پرتابل

  5. کولر گازی سقفی کاستی

کولر گازی گری Gree

کولر گازی گری Gree به دلیل طیف وسیعی از ویژگی ها، ظرفیت ها و بهره وری انرژی یک انتخاب محبوب هستند. Gree به عنوان بزرگترین تولید کننده تهویه مطبوع مسکونی، طیف گسترده ای از گزینه های کولر گازی را برای کاربری مختلف ارائه می دهد. کولر گازی گری Gree در انواع مختلفی برای تهویه مطبوع خانگی و تجاری ارائه می شود که به صرفه جویی در مصرف انرژی و سازگار با محیط زیست شناخته می شوند و دارای ظرفیت های مختلفی هستند.

ویژگی های کولر گازی گری Gree عبارتند از :

  1. بهره وری انرژی

  2. سازگار با محیط زیست

  3. عملیات بی صدا

  4. کیفیت و دوام بالا

  5. قابلیت اتصال هوشمند

  6. کنترل های کاربر پسند، نمایشگرهای دیجیتال و کنترل از راه دور

  7. عملکرد خود تمیز کنندگی

  8. حالت های خنک کننده مختلف

  9. طیف گسترده ای از ظرفیت ها

کولر گازی گرین Green

کولر گازی گرین Green نشان دهنده دسته ای از راه حل های خنک کننده سازگار با محیط زیست است که برای فضاهای مسکونی و تجاری طراحی شده است. این دستگاه ها در نوع دو فصلی سرمایشی و گرمایشی در ظرفیت های 9000 تا 30000 بی تی یو بر ساعت تولید می شوند و به دلیل انعطاف پذیری طراحی، کارایی عملیاتی و سهولت استفاده، در بازار مورد توجه قرار گرفته اند.

یکی از ویژگی های بارز کولر گازی اسپلیت گرین، تطبیق پذیری طراحی آنهاست. عدم وجود کانال کشی در سیستم هایی مانند مینی اسپلیت گرین و دیگر مدل های بدون کانال، به معماران و سازندگان آزادی طراحی بدون محدودیت فضای کانال را می دهد که منجر به صرفه جویی در هزینه های بالقوه در ساخت و ساز می شود.

بهره وری انرژی در خط مقدم فناوری کولر گازی اینورتر گرین قرار دارد. این دستگاه ها برای به حداقل رساندن مصرف برق طراحی شده اند که می تواند به کاهش هزینه برای صاحبان خانه منجر شود.

نوآوری در فناوری اینورتر به این تهویه مطبوع اجازه می دهد تا خروجی خود را برای حفظ دمای ثابت و کاهش مصرف انرژی تنظیم کنند.

کولر گازی TCL

کولر گازی TCL یک برند قابل اعتماد است که به دلیل فناوری پیشرفته و تعهد به رضایت مشتری شناخته شده است. با طیف گسترده ای از اندازه ها و ویژگی های چشمگیر، کولر گازی اسپلیت TCL برای ایجاد آب و هوای عالی در داخل ساختمان و در عین حال به حداکثر رساندن بهره وری انرژی طراحی شده است.

وقتی نوبت به انتخاب اندازه مناسب برای سیستم اسپلیت TCL می رسد، مهم است که اندازه اتاق یا منطقه ای را که می خواهید خنک کنید در نظر بگیرید. کولر گازی TCL اندازه های مختلفی را برای رفع نیازهای خنک کننده مختلف ارائه می دهد. چه یک اتاق خواب کوچک، یک اتاق نشیمن بزرگ یا یک فضای تجاری داشته باشید، TCL اندازه مناسبی برای مطابقت با نیازهای شما دارد.

سیستم کولر گازی TCL در ظرفیتهای مختلف موجود است. این تضمین می کند که می توانید راه حل خنک کننده ایده آل را بدون توجه به اندازه فضای خود پیدا کنید. با انتخاب اندازه مناسب، می توانید به سرمایش کارآمد و مصرف بهینه انرژی دست یابید که منجر به صرفه جویی در هزینه در طولانی مدت می شود.

کولر گازی ایوولی Evvoli

کولر گازی ایوولی Evvoli مجهز به مجموعه ای از ویژگی های کاربردی است که برای بالا بردن سطح راحتی شما طراحی شده است. راه اندازی مجدد خودکار، حالت خواب، حالت خنک کننده توربو و چرخش 4 جهته به سفارشی کردن جریان هوا بر اساس نیازها و سطح راحتی شما کمک می کند. خود تمیز کردن، نشتی-تشخیص و تخلیه دو طرفه استفاده بی دغدغه را در روز و شب تضمین می کند. برای خانه، دفتر، انبار یا دفتر کار کوچک ایده آل می باشد.

در این کولر گازی معمولا از مبرد نوع R410a استفاده می شود، غیر سمی، غیر قابل اشتعال، جاذب آب تا حد زیادی و بسیار ایمن برای مصارف خانگی و صنعتی است. علاوه بر این، به انتشار کمتر گازهای گلخانه ای کمک می کند و به حجم مبرد کمتری نیاز دارد که برای محیط زیست ما خوب است و در هزینه شما صرفه جویی می کند!

کولر گازی ایوولی با "پوشش کندانسور ضد خوردگی" با باله طلایی، می تواند حتی در شرایط آب و هوایی شدید مقاومت کند و عمر بسیار طولانی را نشان می دهد. حالت عملی Leakage-Detection تضمین می کند که در صورت بروز حوادث فنی پیش بینی نشده همیشه جلوتر از زمان هستید. ویژگی بهره وری انرژی 2 ستاره دستگاه را قادر می سازد از برق کمتری استفاده کند که در نهایت باعث صرفه جویی در هزینه می شود.



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید