منو
خرید کولر گازی از بانه تحویل در تهران
خرید کولر گازی از بانه تحویل در تهران

سه شنبه 27 فروردین 1398

0 1494 571

خرید کولر گازی از بانه تحویل در تهران

خرید از بانه تحویل در تهران : درخرید از بانه تحویل در تهران چند نکته حائز اهمیت است. متاسفانه بعضی از افراد از شرایط نوسان قیمت کولر گازی در بازار سوء استفاده کرده و بسیاری از دستگاه های کولر گازی تقلبی و بدون نام را با برچسب و کلیشه تبدیل به برندهای مطرح می کنند که کارایی لازم را ندارند.

در خرید کولر گازی این نکته که دستگاه از کجا خریداری می شود بسیار حائز اهمیت است.متاسفانه بعضی از افراد از شرایط نوسان قیمت در بازار سوء استفاده کرده و بسیاری از دستگاه های تقلبی و بدون نام را با برچسب و کلیشه تبدیل به برندهای مطرح می کنند که کارایی لازم را ندارند.
بسیاری از شرکت ها و اشخاص در شهرهای مرزی اقدام به فروش دستگاه های کولر گازی قاچاق کرده که مشتریان با توجه به اینکه مثلا خرید از بانه و تحویل در تهران برایشان ارزانتر صورت می گیرد اقدام به این کار می کنند.

اگر مدل دستگاه کولر گازی بانه ای را با هر برندی در سایت های معتبر آن برندها جستجو کنید به هیچ نتیجه ای نمی رسید و عملا دستگاهی بدون نام و نشان با نام معتبر بدست شما خواهد رسید، این در شرایطی است که با ارسال شده کولر گازی از بانه یا هر شهر مرزی دیگری بصورت غیر قانونی در نقاط مختلف کشور جابه جا می شود که در صورت درخواست تغیرات حکومتی بابت برگه سبز گمرکی هیچ ادعایی نمی توان کرد و محصول به عنوان کالای قاچاق ضبط می گردد.

هزینه خرید  کولر گازی از بانه تحویل در تهران

هزینه خرید کولر گازی از بانه تحویل در تهران شامل کرایه بالایی است چرا که جنس فاقد برگه سبز و غیر قانونی است و از طریق مبادی رسمی امکان جابه جایی ندارد و تحویل اتوبوس و یا ماشین های سواری می شود که هیچ نوع بیمه ای شامل آن نمی شود.

خرید از بانه تحویل در تهران

معایب خرید  کولر گازی از بانه


بسیاری از دستگاه های کولر گازی بانه ای فاقد لوله مسی رایگان است.
و یا اگر لوله مسی تحویل می شود بصورت مجزا و از نوع نامرغوب است که اصلا از جنس مس نیست و اگر روی لوله را با جسم سخت بتراشید لایه ای به رنگ مس از روی آن جدا خواهد شد.
در خیلی از موارد مشاهده شده است که کولر گازی ، مثال 18000 با موتور 12000 بوده و مشتری غافل از اینکه دستگاه 12000 است آن را خریداری می کند چرا که هیچ خریداری در هنگام خرید کمپرسور دستگاه را نمی بینید و یا اینکه اگر ببینید اطلاعات را نمی شناسد.
بسیاری از فروشندگان کالای قاچاق شهرهای مرزی و فروشندگان نا معتبر به همرا دستگاه حتی کارت گارانتی هم عرضه می کنند که در مواقع نیاز پاسخگو نبوده و یا در بهترین حالت در قبال دریافت هزینه آن را تعید می کنند.
بعضی از فروشندگان شهرهای مرزی اقدام به فروش انواع لوازم خانگی و کولر گازی قاچاق و بی کیفیت کرده که در این مقاله نکات خرید از این فروشگاه ها را ذکر کرده ایم.البته فروشندگان معتبر بسیاری هم در این شهرها فعالیت می کنند که این مطالب برای آن ها صدق نمیکند.
 

مشاوره و فروش کولر گازی در بامین تهویه


مشاورین شرکت بامین تهویه امکان ارائه مشاروه جهت انتخاب و خرید انواع کولر گازی را به مشتریان محترم دارا میباشد.
فروشگاه اینترنتی بامین تهویه تمامی اطلاعات فنی و تصاویر دستگاه های کولر گازی را با نازل ترین قیمت ها جهت مقایسه دستگاهها و خرید آسان، خارج از محدوده زمانی و مکانی و به آسان ترین روش ممکن را در اختیار مشتریان محترم قرار داده است.



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

لینک کوتاه