منو
راهنمای خرید هیتر برقی
راهنمای خرید هیتر برقی

دوشنبه 27 آبان 1398

0 2167 541

راهنمای خرید هیتر برقی

در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید هیتر برقی ، معرفی هیتر برقی کم مصرف ، بخاری برقی دیواری ، هیتر برقی کوچک ، بخاری برقی بزرگ و بهترین بخاری برقی را به طور کامل برای مشترین عزیز توضیح دهیم تا یک انتخاب خوب و عالی در خرید هیتر برقی داشته باشند.

به منظور تکمیل اطلاعات مشتریان عزیز، توضیحات جامع و تخصصی در ارتباط با کاربرد خرید هیتر برقی در صنایع نفت و گاز فراساحلی با عناوین زیر به تفصیل بیان شده است.

  1. خرید هیتر برقی
  2. هیتر برقی کم مصرف
  3. بخاری برقی دیواری
  4. بهترین بخاری برقی
  5. بخاری برقی بزرگ
  6. هیتر برقی کوچک

همچنین کاربران عزیز می توانند جهت مشاهده انواع مدل های هیتر ، و مقایسه قابلیت های هر مدل و کاربری هر یک از مدل های هیتر به لینک زیر مراجعه نمایند.

 

خرید هیتر برقی

 

هیتر برقی مصرف برق بالایی دارد بطور مثال یک هیتر برقی کوچک 2000 وات که برای گرم کردن 20 متر مناسب است معادل یک دستگاه کولر گازی 24000 و یا سه دستگاه کولر آبی 4000 برق مصرف می کند.

هیتر برقی فن دار بخرید چرا که در زمان کمتری گرمایش محیط شما را تامین می کند و در عوض صدای بیشتری دارد و شاید در زمان استفاده طولانی کمی اصطحکاک قطعات متحرک داشته باشد.

خرید هیتر برقی

 

هیتر برقی کم مصرف


هیتر برقی کم مصرف در واقع هیتر برقی کوچک است.نبایدانتظار داشته باشیم که هیتر برقی 2000 وات کم مصرف تولید شود. چرا که تولید حرارت منوط به توان المنت دستگاه است.پس هیتر برقی کم مصرف عملا مفهومی ندارد.
فضای مورد نیاز گرمایش شما متراژ مشخصی دارد و توان المنت مشخصی می تواند آن فضا را گرم کند پس اگر قصد خرید هیتر برقی دارید باید توان مورد نیاز را تهیه کنید.

 

هیتر برقی کم مصرف

بخاری برقی دیواری


بخاری برقی انرژی در دو مدل 45 و 150 قابلیت نصب بصورت دیواری را دارد . البته بسیاری از برندهای دیگر هستند که بخاری برقی دیواری تولید می کنند ، دستگاه هایی شبیه به پنل داخلی کولر گازی که روی دیوار نصب می شود که دارای ریموت کنترل است و یا انواع بخاری برقی دیواری کم مصرف تشعشعی که شبیه پنکه های زمینی و دیواری است.

 

بخاری برقی دیواری

پیشنهاد مطالعه : مکان نصب هیتر و کوره هوای گرم


بهترین بخاری برقی


در تهیه بخاری برقی معروف ترین برند را انتخاب کنید. به توان واقعی المنت ، کیفیت قطعات متحرک مانند فن ، کیفیت و دوام المنت ها و برند توجه کنید.
تناسب نوع بخاری برقی و کارایی آن بسیار اهمیت دارد. هیتر خانگی ، هیتر فضای باز ،جت هیتر برقی و هیتر برقی صنعتی هر کدام برای کاربردی خاصی طراحی شده اند.
راندمان هیتر برقی نسبت به رادیاتور برقی بالاتر است چرا که در رادیاتور برقی سیال واسطه به عنوان عامل انتقال حرارت وجود دارد اما در هیتر برقی المنت ها مستقیما با هوای محیط در ارتباطند.

بهترین بخاری برقی

 

بخاری برقی بزرگ


بخاری برقی بزرگ با توان بالاتر تا 15 و 20 کیلو وات برای گرمایش تا 400 متر مکعب فضا تولید می شود.اگر محیط شما بزرگتر از این متراژ باشد می توانید از تعداد بیشتری از این دستگاه ها استفاده کنید.
دقت داشته باشید که فضای تحت پوشش بر حسب متر مکعب است.
بخاری برقی بزرگ که حتما از برق سه فاز برای تولید گرما استفاده می کند دارای فن برای توضیع هوای گرم است و بصورت زمینی یا دیواری تولید می شود.
از بخاری برقی بزرگ برای گرم کردن فضای سوله ها ، مساجد ، رستوران ها و گاها در کارگاه های صنعتی استفاده می شود.

 

هیتر برقی کوچک


سیستم کنترل هیتر برقی کوچک معمولا دارای یک و سوم دماست که محل روشن  خاموش را انجام می دهد که می تواند در انواع مختلف از نوع دکمه ای باشد. بعضی از انواع هیتر برقی کوچک دارای ولوم و یا دکمه افزایش یا کاهش توان الکتریکی هستند.
سیستم کنترل بعضی از هیترهای برقی کوچک دارای یک کلید قطع کن در حالت به هم خوردن تعادل دستگاه است که  از امکانت ایمنی دستگاه محسوب میشود. 


با تشکر از اعتماد شما، فروشگاه اینترنتی بامین تهویه تصاویر،اطلاعات فنی و مشخصات انواع هیتر و بخاری را جهت مقایسه و خریدی مطمئن در اختیار مشتریان محترم قرار داده است. مشاورین بامین تهویه آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما می باشند.

بامین تهویه تخصصی ترین وب سایت کشور در زمینه تأسیسات



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید