منو
کولر گازی ایستاده کوچک
کولر گازی ایستاده کوچک

پنجشنبه 29 فروردین 1398

0 36348 16305

کولر گازی ایستاده کوچک

کولر گازی ایستاده کوچک معولا در محلهایی که امکان نصب کولر گازی اسپلیت دیواری و... نیست و محیط از سیستم تهویه مناسبی برخوردار نیست استفاده می شود.
حداکثر فضایی که می توان به وسیله کولر گازی پرتابل خنک و یا گرم کرد معادل ۲۵ تا ۳۰ متر در حالت نرمال است.از کولرگازی ایستاده کوچک تنها درمحل هایی استفاده می شود که امکان خروج لوله وجود داشته باشد.

کولر گازی ایستاده کوچک همان کولر گازی پرتابل است که تا ظرفیت ۱۴۰۰۰ بی تی یو بر ساعت تولید می شود. کولرگازی ایستاده کوچک از بر ق تکفاز استفاده می کند و فاقد پنل بیرونی است و نیاز به لوله کشی و نصب ندارد.
کولر گازی ایستاده کوچک برای منزل یا همان کولرگازی پرتابل تمامی قطعات یک کولر گازی ازجمله کمپرسور ،‌ کندانسور ،‌ اواپراتور ، فن ، سیستم انبساط و کنترل کننده ها و ... را درون یک باکس دارد که در محیط مورد نظر نصب می شود.

آیا می دانید  از بین این همه برندهای متفاوت کولر گازی چطوری می توانید مناسب ترین کولر گازی را برای خودتون انتخاب کنید؟
جهت مشاهده راهنمای خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
  خرید کولر گازی

عملکرد کولر گازی ایستاده کوچک برای منزل


کولرگازی ایستاده کوچک برای منزل در دو نوع سرد و سردو گرم تولید می شود. این دستگاه دارای لوله خرطومی به قطر ۱۵ سانتی متر است که گرما یا سرما ی جذب شده از محیط را به محیط بیرون منتقل می کند.
در کولر گازی های اسپلیت دیواری در حالت سرمایش درواقع گرمای محیط جذب می شود و به واسطه گاز فریون و لوله کشی به پنل بیرونی منتقل می شود و بالعکس در حالت گرمایش سرمای هوا از محیط جذب شده و به واسطه لوله کشی و پنل بیرونی به محیط داده می شود.
در کولر ایستاده کوچک هم همین اتفاق می افتد با این تفاوت که سرما یا گرمای جذب شده بوسیله لوله خرطومی به بیرون هدایت می شود.

کولر گازی ایستاده کوچک


تنها مسئله در نصب کولر گازی پرتابل اتصال لوله خرطومی به پنجره ،‌ درب و یا هر باز شوی دیگر است.
معمولا تمامی برند های تولید کننده کولر گازی ایستاده کوچک در بسته بندی ،لوله خرطومی قابل انعطاف و اتصال مخصوص پنجره را قرار می دهند تا کار نصب آسان شود.
تمامی دستگاه های کولر گازی ایستاده کوچک برای منزل دارای چرخ زیر دستگاه برای جابجایی آسان هستند.
کولر گازی پرتابل ،بدون اینورتر تولید می شود و از گاز مبرد R410 و یا R22 بهره می برد.
برخی از برند های کولر گازی پرتابل دارای سیستم کنترل از راه دور و برخی فاقد این مورد هستند وتنها از روی کنترل پنل امکان تنظیمات دارند.
در خروجی هوای کولرگازی ایستاده کوچک دمپر های هوا وجود دارند که می توان خروجی هوا را به سمت چپ و راست و بالا و پائین تنظیم نمود. کمپرسور بکاررفته در کولر گازی پرتابل معمولا از نوع روتاری است.
در دستگاه های کولر گازی ایستاده کوچک ازفیلتر های پلیمری ساده و یا فیلتر های چند گانه جهت تصفیه هوا استفاده شده است که تعویض فیلتر کولر گازی بسته به دستورالعمل سازنده، تعداد دفعات استفاده از کولر گازی و کیفیت هوای خانه متفاوت است..

در مقاله نصب کولر گازی به تفصیل درمورد شرایط نصب کولر گازی و هزینه آن توضیح داده ایم.

اندازه کولر گازی ایستاده کوچک


ابعاد کولر گازی ایستاده کوچک در تمامی برند ها معمولا نزدیک به هم است ،ارتفاعی معادل ۷۰ تا ۹۰ سانتی متر و طول و عرضی معادل ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر دارند.
 

کاربری کولر گازی ایستاده کوچک


از کولر گازی ایستاده کوچک معولا در محلهایی که امکان نصب کولر گازی اسپلیت دیواری و... نیست و محیط از سیستم تهویه مناسبی برخوردار نیست استفاده می شود.
حداکثر فضایی که می توان به وسیله کولر گازی پرتابل خنک و یا گرم کرد معادل ۲۵ تا ۳۰ متر در حالت نرمال است.
از کولرگازی ایستاده کوچک تنها درمحل هایی استفاده می شود که امکان خروج لوله وجود داشته باشد و در غیر اینصورت عملا فایده ای نداشته و تنها انرژی برق مصرف شده است.
 

مشاوره و فروش کولر گازی در بامین تهویه


مشاورین شرکت بامین تهویه امکان ارائه مشاروه جهت انتخاب و خرید انواع کولر گازی پرتابل را به مشتریان محترم دارا میباشد.
فروشگاه اینترنتی بامین تهویه تمامی اطلاعات فنی، تصاویر و مناسب ترین قیمت کولر گازی ایستاده کوچک برای منزل را جهت مقایسه دستگاهها و خرید آسان، خارج از محدوده زمانی و مکانی و به آسان ترین روش ممکن را در اختیار مشتریان محترم قرار داده است. 



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

لینک کوتاه