منو

مقالات برج خنک کننده

انواع برج خنک کننده
سه شنبه 2 اسفند 1401 / 159 19 0
برج خنک کننده در شکل های مختلف و با جنس فایبرگلاس در اندازه ها و ظرفیت های گوناگون تولید خواهد شد. این برج های خنک کننده بر اساس مسیر جریان آب و هوا و شیوه تولید مدل های مختلفی دارند‌.
نصب و راه اندازی برج خنک کننده
چهارشنبه 8 دی 1400 / 829 132 0
نصب و راه اندازی برج خنک کننده بصورت صحیح و با رعایت اصول استاندارد باعث میشود دستگاه کارکردی قابل اطمینان و بدون اشکال، بهینه از نظر مصرف انرژی و با با بالاترین سطح راندمان را داشته باشد. نصب برج خنک کننده باید به صورت دقیق و صحیح انجام شود. زیرا عدم رعایت موارد فنی می تواند منجر به بروز ایراد و اشکال در عملکرد برج خنک کننده شده و عملکرد دستگاه را مختل کند.
در این مقاله روش صحیح نصب و راه اندازی برج خنک کننده به اختصار بیان میشود.
مقایسه برج خنک کننده مدار بسته و مدار باز
شنبه 27 آذر 1400 / 1048 183 0
برج خنک کننده، کولینگ تاور Cooling Tower یکی از تجهیزات پر کاربرد در صنعت تهویه مطبوع و تبرید میباشد.
برج های خنک کننده بر اساس مکانیزم چرخش آب به دو گروه برج خنک کننده مدار بسته و برج خنک کننده مدار باز تقسیم‌بندی می‌شوند.
در این مطلب انواع برج خنک کننده مدار بسته و مدار باز را از نظر قیمت، مصرف آب، رسوب پذیری، هزینه تعمیر و نگهداری و... مورد بررسی و مقایسه قرار داده ایم تا با آگاهی کامل از تمامی جنبه ها بتوانید مناسب ترین برج خنک کننده را متناسب با شرایط پروژه انتخاب و خریداری نمایید.
رسوب زدایی برج خنک کننده
شنبه 18 بهمن 1399 / 1269 300 0
رسوب در برج خنک کننده به دلیل وجود ذرات معلق سختی آب است. سختی بی کربنات کلسیم و بی کربنات منیزیم دلیل اصلی رسوب گذاری در سیستم برج خنک کننده و سیستم های تاسیسات است.