منو

مقالات بوستر پمپ

نکات نصب پمپ و بوستر پمپ 
یکشنبه 21 مهر 1398 / 1577 533 0
طرح جانمایی لوله کشی پمپ در جایی که اصول اساسی را غالبا نادیده می گیریم مهم است. نادیده گرفتن اصول لوله کشی پمپ ها به ناپایداری های هیدرولیکی در پروانه منجر می شود و بار شافت را بیشتر کرده و سطوح ارتعاش بالاتر و خرابی سیل (نشت بند) یا یاتاقانها را بوجود می آورد.
کاربرد بوستر پمپ آتش نشانی
سه شنبه 2 مهر 1398 / 1653 585 0
کاربرد بوستر پمپ آتش نشانی حفاظت از ساختمان در برابر آتش سوزی است که این کار را با پمپاژ آب برای سیستم لوله آتش نشانی یا سیستم آبپاش اتوماتیک اطفای حریق انجام میدهد. در این مقاله به بررسی عملکرد بوستر پمپ آتش نشانی افقی، بوستر پمپ توربینی عمودی آتش نشانی، بوستر پمپ خطی - زمینی آتش نشانی و بوستر پمپ دیزلی آتش نشانی پرداخته ایم.
بوستر پمپ دور متغیر و دور ثابت چیست ؟
دوشنبه 4 شهریور 1398 / 1326 504 0
در سیستم آبرسانی شهری و آب مصرفی ساختمان ها، تنظیم فشار آب داخل لوله ها از جمله مشکلات رایجی می باشد که با توجه به اینکه میزان مصرف آب افراد متغیر می باشد و جود الگوی مصرف خاصی برای آب وجود ندارد، با کاهش یا افزایش میزان مصرف آب، فشار آب داخل لوله ها نیز تغییر می کند و این تغییرات سبب بروز مشکلاتی در سیستم آبرسانی ساختمان ها خواهد شد. راه حل این مشکلات و تامین فشار آب مصرفی در ساختمان ها استفاده از انواع بوستر پمپ دور متغیر و دور ثابت می باشد.
مدار فرمان بوستر پمپ
چهارشنبه 25 اسفند 1395 / 20096 8424 0
مدار فرمان بوستر پمپ نقش بسیار مهمی در نحوه عملکرد سیستم بوستر پمپ دارد. طراحی مدار فرمان مناسب میتواند باعث صرفه جویی اقتصادی و کاهش استهلاک پمپ ها شود. به طور کلی میتوان مدار فرمان بوستر پمپ ها را به دو دسته : 1 مدار فرمان بوستر پمپ دور متغیر و 2 مدار فرمان بوستر پمپ دور ثابت تقسیم کرد. هر یک از این دسته بندی ها خود به روشهای متفاوت قابل اجرا می باشد.