منو

مقالات تجهیزات استخر

تازه‌ترین تجهیزات استخر باغی برای لذت بردن از تابستان
دوشنبه 6 فروردین 1403 / 46 5 0
استخرهای باغی یکی از لوکس‌ترین و محبوب‌ترین تجهیزات در باغ‌ها و فضاهای خارجی هستند. این استخرها نه تنها به عنوان یک محل تفریحی و زیبایی‌دهنده، بلکه به عنوان یک افزونه جذاب و کاربردی برای منازل و مکان‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله، به بررسی تجهیزات استخر باغی می‌پردازیم که برای احداث و بهره‌برداری از یک استخر باغی لازم است.
راهنمای نصب و نگهداری چراغ‌های استخر و آبنما
دوشنبه 19 دی 1401 / 266 34 3
هیچ چیز بهتر از فضای شنا در استخر شما در شب نیست. به همین دلیل مهم است که نورپردازی استخر خود را از همان ابتدا انجام دهید.در سایت بامین تهویه می توانید به طور کامل با راهنمای نصب و نگهداری چراغ‌های استخر و آبنما آشنا شوید.
گندزدایی آب استخر
دوشنبه 2 اسفند 1400 / 766 69 0
گندزدایی آب استخر چیست؟گندزدایی آب استخرها در واقع غیر فعال سازی و حذف باکتری ها و انگل ها و ویروس های موجود در آب که می توانند کیفیت آب را خراب کرده و رنگ و بو و طعم در آب ایجاد کنند است.ممکن است این میکرو ارگانیسم ها بیماری زا باشند که در این صورت به آن ها پاتوژن می گویند.در این مقاله به گندزدایی آب استخر و انواع روش های گندزدایی،مزایا و معایب روش ها و چگونگی حفظ و ارتقاء کیفیت آب استخرها میپردازیم.
قالب استاندارد طراحی استخر
شنبه 16 مرداد 1400 / 1820 221 0
قالب استاندارد طراحی استخر : در استخرهاي شنا لوازم و تجهيزات متنوعي مانند نرده و پله استخر، سكوهاي استارت، تخته يا برج هاي شيرجه، طناب هاي شناور و تجهيزات واترپلو و ساير وسايل مورد نياز وجود دارد كه نحوه چيدمان، شرايطساخت و شيوه استفاده از آنها در ايمني شناگران، كاربري وسايل و زيبايي استخر اهميت زيادي دارد.
شرایط ایمنی استفاده از ازن ژنراتور
دوشنبه 11 شهریور 1398 / 1450 511 0
تجهیزات دستگاه ازن ژنراتور حتما باید توسط متخصصان نصب ، راه اندازی و محفاظت شوند. زیرا ممکن است در نتیجه نصب و راه اندازی نادرست و نگهداری غیر اصولی و همچنین تغییر مواد و شرایط منجر به خطراتی در ارتباط با موارد زیر شود. شرایط ایمنی استفاده از ازن ژنراتور را میتوانید به طور کامل در این مقاله مطالعه نمایید.
انتخاب کلرزن مناسب برای استخر
یکشنبه 10 شهریور 1398 / 1750 614 0
کلرزن وظیفه تزریق مقدار مشخص کلر را به آب انواع استخر دارد. انتخاب کلرزن مناسب استخر از میان انواع مدل کلرزن خطی، کلرزن میکسر دار(همزا دار و یا تانک کلر)، شناور و نمکی با توجه به کاربری و ابعاد استخر به راحتی امکان پذیر میباشد. کاربری انواع کلرزن شناور، خطی، کلرزن میکسر دار و نمکی متفاوت بوده که در این مقاله به تفصیل درباره ی هریک توضیح داده ایم.
نصب و راه اندازی دستگاه ازن ژنراتور
یکشنبه 10 شهریور 1398 / 4021 1020 4
نصب و راه اندازی دستگاه ازن ژنراتور : جهت تعیین محل مناسب برای نصب و راه اندازی دستگاه ازن ژنراتور باید دستگاه به دور از هر گونه رطوبت باشد،در معرض تابش مستقیم نور خورشید نباشد ، در صورت استفاده ازن ژنراتور برای تزریق به مایعات جهت جلوگیری از برگشت مایع به ازن ژنراتور می بایستی دستگاه بالاتر از سطح آن مایع (مخزن آب ، استخر و ...) نصب شود و سایر تمهیدات لازم برای جلوگیری از برگشت مایع به ازن ژنراتور اندیشیده شود.
آشنایی با دستگاه ژنراتور ازن فنون آردا
پنجشنبه 7 شهریور 1398 / 1197 388 0
آشنایی با دستگاه ژنراتور ازن فنون آردا : ارن ژنراتور یکی از تجهیزاتی است که امروزه در بسیاری از استخرها از آن استفاده می شود.ازن در تصفیه آب به عنوان میکروب کش و عامل اکسید کننده می باشد که در بعی استخرها به تنهایی و همراه کلر بعنوان مکمل سیستم تصفیه آب استخر استفاده می شود.آشنایی با دستگاه ژنراتور ازن فنون آردا میتواند راهنمای خوبی برای انتخاب دستگاه مناسب باشد.