منو

مقالات داکت اسپلیت

معرفی ارزانترین داکت اسپلیت
سه شنبه 22 اسفند 1402 / 126 14 0
داکت اسپلیت‌ها یکی از محبوب‌ترین روش‌های سرمایش و گرمایش منازل در دوران حال هستند. این سیستم‌ها به دلیل کارایی، کم‌صدا بودن، و استفاده آسان، جایگزینی ایده‌آل برای سیستم‌های سنتی تلقی می‌شوند. اما در هنگام انتخاب یک داکت اسپلیت، قیمت یکی از عوامل مهم است که بسیاری از مشتریان به دنبال آن هستند.در این مقاله، به معرفی ارزان‌ترین داکت اسپلیت‌ها می‌پردازیم و گزینه‌هایی را برای سرمایش و گرمایش منازل شما معرفی می‌کنیم.
بهترین ترموستات داکت اسپلیت: راهنمای خرید و مقایسه انواع مدل‌ها
سه شنبه 12 دی 1402 / 296 16 0
سیستم‌های گرمایش و سرمایش داکت اسپلیت باعث بهبود راحتی در محیط‌های مسکونی و تجاری می‌شوند. یکی از اجزای اساسی این سیستم‌ها، ترموستات است. ترموستات‌ها با تنظیم دما و کنترل دقیق بر روی دستگاه‌های گرمایش و سرمایش، به بهینه‌سازی مصرف انرژی و ایجاد راحتی بیشتر کمک می‌کنند. در این مقاله، به بررسی و انتخاب بهترین ترموستات برای سیستم‌های داکت اسپلیت می‌پردازیم.
تفاوت داکت اسپلیت با فن کویل : کدامیک برای سیستم تهویه مناسب‌تر است؟
دوشنبه 24 مهر 1402 / 256 20 2
انتخاب مناسب سیستم تهویه مطبوع برای منزل یا محل کار اهمیت فراوانی دارد. در این راستا، دو سیستم اصلی برای سرمایش و گرمایش محیط‌ها عبارتند از داکت اسپلیت و فن کویل. این مقاله به مقایسه و بررسی تفاوت‌های اصلی بین این دو سیستم پرداخته و مزایا و معایب هرکدام را بیان می کنیم.
کمپرسور داکت اسپلیت
شنبه 6 خرداد 1402 / 292 24 4
داکت اسپلیت در دو نوع معمولی و اینورتر با کمپرسور های مختلف و قدرت های گوناگون تولید و عرضه می گردد. در ادامه در مورد کمپرسور داکت اسپلیت توضیحاتی خواهیم داد.

بهترین داکت اسپلیت کم مصرف
سه شنبه 2 خرداد 1402 / 217 16 2
از عوامل تاثیرگذار در کاهش مصرف داکت اسپلیت می توان به وجود و یا عدم وجود سیستم اینورتر، نوع کمپرسور، انجام یک انتخاب صحیح با توجه به شرایط آب و هوایی محل سکونت و... اشاره کرد.
پلاک خوانی داکت اسپلیت
دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 / 343 36 2
در بسیاری از موارد کارخانه های سازنده انواع محصولات و قطعات در کنار ارائه دفترچه راهنمای محصول، یک قطعه فلزی شامل مهم ترین اطلاعات دستگاه مورد نظر را بر روی آن نصب می کنند.
علت یخ زدن لوله برگشت داکت اسپیلت
چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 / 211 17 2
در دهه های اخیر سیستم های سرمایشی و گرمایشی دچار تغییر و تحول خوبی شده اند و نسبت به سال های گذشته هم از لحاظ کارایی و کیفیت و هم از لحاظ مصرف انرژی پیشرفت های قابل قبولی داشته است.
آموزش نصب داکت اسپلیت
دوشنبه 2 اسفند 1400 / 2243 113 6
نصب داکت اسپلیت و نکات فنی و اجرایی نصب برای برندهای مختلف داکت اسپلیت تفاوتهایی دارد، توجه به دستورالعمل های ارائه شده توسط تولید کنندگان داکت اسپلیت برای نصب ضروریست. مطالب این مقاله میتواند به عنوان یک چک لیست مورد استفاده ی متخصصان فعال در صنعت برودت قرار گیرد.
علت خنک نکردن داکت اسپلیت
دوشنبه 2 اسفند 1400 / 829 50 2
خنک نکردن داکت اسپلیت میتواند ناشی از دلایل گوناگون باشد.علت خنک نکردن داکت اسپلیت و سایر مشکلات و خرابی های ممکن در یک دستگاه داکت اسپلیت در این مقاله مورد بررسی و بحث قرار میگیرد و با نگاهی تخصصی تر به نحوه سرویس داکت اسپلیت و برخی نکات مرتبط با نگهداری و بهره برداری از این دستگاه پرداخته میشود.