منو

مقالات فن و اگزاست فن

انواع اگزاست فن و تعمیر فن
سه شنبه 27 مهر 1400 / 1489 208 0
آیا درباره انواع اگزاست فن ها ، کاربرد و ویژگی های آنها و تعمیر انواع فن اطلاعات کافی دارید؟ در این مقاله انواع فن: فن آکسیال و فن سانتریفیوژ را بطور کامل مورد بررسی قرار داده ایم تا با شناختی کامل نسبت به انواع فن های سانتریفیوژ و آکسیال و با بررسی و مقایسه انواع فن بتوانید فن مورد نیاز خود را به درستی انتخاب و خریداری نمایید. همچنین با مطالعه نکات مهم در عیب یابی و تعمیر فن که در این مقاله به آن پرداخته ایم می توانید بالاترین بازدهی را از این دستگاه داشته باشید.
انواع پروانه و بدنه فن و اگزاست فن
شنبه 23 شهریور 1398 / 2200 733 0
انواع پروانه و بدنه فن و اگزاست فن، انواع فن گریز از مرکز، انواع فن های محوری، انواع فن با طراحی های خاص و هواکش های سقفی در این مقاله از بامین تهویه به تفصیل بیان شده است.
آشنایی با فن سانتریفیوژ و انواع آن
پنجشنبه 24 مرداد 1398 / 1467 543 0
فن سانتریفیوژکه اصطلاحا به آن فن گریز از مرکز نیز گفته می شود، یکی از پرکاربردترین و متنوع ترین انواع فن است. امروزه فن های سانتریفیوژ تقریباً رایج ترین فن های مورد استفاده در صنعت HVAC هستند. آنها اغلب گرانتر از فن های محوری و در ساخت و سازها پیچیده تر هستند.
در این مقاله چگونگی عملکرد فن سانتریفیوژ و انواع آن به تفصیل بیان شده است.
کاربری فن سانتریفیوژ
شنبه 10 شهریور 1397 / 2343 799 0
فن سانتریفیوژ به فن های حلزونی اطلاق می گردد که به صورت دمنده یا مکنده هوا مورد استفاده قرار میگیرند.الکترو فن شانتریفیوژ دارای پروانه های استوانه ای جهت پرتاب باد هستند .از فن های سانتریفیوژ به جهت امکان غلبه بر افت فشار میتوان در هوادهی توسط کانال استفاده کرد.فن های سانتریفوژ بوسیله الکترو موتورهای سه فاز یا تکفاز، ۹۰۰،۱۵۰۰،۳۰۰۰ دور در دقیقه بصورت اتصال مستقیم یا بوسیله پولی تسمه راه اندازی میشوند.