منو

مقالات منبع کویل دار

بهبود عملکرد منبع کویل دار موتورخانه
سه شنبه 19 دی 1402 / 122 8 0
این مقاله به ارتقاء بهره‌ وری انرژی از طریق بهینه‌ سازی طراحی منبع کویل دار موتورخانه می‌ پردازد. افزایش کارایی و کاهش مصرف انرژی از طریق طراحی پیشرفته کویل‌ ها، استفاده از مواد با راندمان بالاتر و روش‌های مدل‌ سازی هوشمند مرکزیت دارند. نوآوری‌ هایی مانند به‌ کارگیری فناوری‌ های اینترنت اشیاء و منابع انرژی پاک، زمینه‌ ساز توسعه پایدار در صنایع گوناگون از جمله گرمایش هستند، که به محیط زیست کمک کرده و هزینه‌ ها را کاهش می‌دهند.
بررسی اجزای منبع کویل دار
سه شنبه 7 شهریور 1402 / 386 28 0
منبع کویل دار یکی از تجهیزات ضروری هر موتورخانه جهت تولید و ذخیره آبگرم مصرفی می باشد که در این مقاله به بررسی اجزای منبع کویل دار و لوازم جانبی آن پرداخته ایم.
مقایسه منبع کویل دار و منبع دوجداره
چهارشنبه 17 آذر 1400 / 1478 223 4
در این مطلب به معرفی منبع دوجداره و منبع کویلی پرداخته ایم و با بیان مزایا و معایب منبع دوجداره و منبع کویلی نسبت به یکدیگر، این دو منبع را مورد مقایسه قرار داده ایم تا با آگاهی و شناخت دو منبع، و بررسی ویژگی ها و تفاوت های منبع کویل دار و منبع دوجداره بتوانید منبع مورد نیاز خود را به درستی انتخاب و خریداری نمایید.
راهنمای خرید منبع کویلی یا منبع کویل دار
دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 / 1517 418 2
منبع کویلی یا همان منبع کویلدار برای تولید آب گرم مصرفی در منازل مسکونی، ادارات، تالارها، باشگاه‌ها و... استفاده می شود.
منبع کویلی در دو مدل افقی و عمودی به صورت تک کویل و یا دو کویل تولید می‌شود. کویل مورد استفاده در منبع کویل دار معمولاً از جنس مس است که در موارد خاص می توان از استیل و یا فولاد ویا آلومینیوم هم در تولید کویل بهره برد. جنس بدنه منبع کویلی از فولاد گالوانیزه و یا استیل ساخته می شود.