منو

مقالات پمپ آب

انتخاب بهترین جایگزین پمپ آب کولر
سه شنبه 8 اسفند 1402 / 239 14 0
پمپ آب کولر یکی از اجزای اساسی و حیاتی در سیستم‌های خنک‌کننده هوا است. انتخاب بهترین جایگزین برای پمپ آب کولر می‌تواند تأثیر زیادی بر کارایی و عملکرد کل سیستم داشته باشد. در این مقاله، به بررسی عوامل مهمی که باید در انتخاب جایگزین مناسب برای پمپ آب کولر توجه شود، پرداخته خواهد شد.

راهنمای خرید بهترین پمپ آب کوچک ارزان برای استفاده خانگی
سه شنبه 26 دی 1402 / 174 14 0
استفاده از یک پمپ آب کوچک در خانه، می‌تواند در افزایش فشار آب در حمام یا کاهش مصرف آب در فرآیندهای خانگی مفید باشد. اما، با توجه به تنوع پمپ‌ها و ویژگی‌های مختلف آن‌ها، انتخاب بهترین پمپ آب کوچک برای نیازهای خانگی یک چالش ممکن است. در ادامه یک راهنمای جامع برای خرید پمپ آب کوچک، ارزان و با کیفیت برای استفاده خانگی ارائه شده است.
پمپ آب خانگی با منبع تحت فشار
چهارشنبه 17 خرداد 1402 / 357 12 0
پمپ آب خانگی با منبع تحت فشار در اغلب منازل مسکونی و ساختمان هایی با مشکل کمبود فشار آب مورد استفاده قرار می گیرد در این مقاله به بررسی نقش این نوع منبع در پمپ های آب خانگی پرداخته ایم.
بهترین برند پمپ آب خانگی
شنبه 17 دی 1401 / 431 26 0
پمپ آب خانگی برای انتقال مایعات و سیالات مختلف به کار می روند و در برندهای معتبری در بازار وجود دارند. برای آشنایی شما با این برندها گروه تخصصی بامین تهویه در نظر دارد این مقاله را به شما تقدیم نماید.
راهنمای انتخاب و خرید بهترین پمپ آب خانگی
یکشنبه 26 دی 1400 / 891 122 0
انتخاب و خرید بهترین پمپ آب خانگی از میان انواع پمپ های آبرسانی با دبی و هد متفاوت در برندهای گوناگون کاری سخت و نیازمند دانش فنی و تجربه می باشد.
برای انتخاب بهترین پمپ آب خانگی باید پارامترهای متعددی را در نظر گرفت که مهمترین پارامتر، دبی و هد پمپ است. در این مطلب به بررسی پارامترهای مهم انتخاب و خرید بهترین پمپ آب خانگی و همچنین نصب و بهره برداری پمپ ها پرداخته ایم.
با مطالعه این مطلب می توانید بهترین پمپ آب خانگی را انتخاب و خریداری نمایید.
تعمیر پمپ آب خانگی
یکشنبه 17 شهریور 1398 / 14551 452 4
نیاز به تعمیر پمپ آب در موارد مختلف می تواند بدلیل عدم سرویس به موقع پمپ، خشک کار کردن پمپ، عدم نصب صحیح، عدم لوله کشی صحیح و ... باشد. در این مطلب به بررسی پمپ های آب خانگی، عیب یابی و تعمیر پمپ آب جتی، تعمیر پمپ آب بشقابی، علت روشن نشدن پمپ آب خانگی و... پرداخته ایم. با مطالعه این مطلب بدون نیاز به تعمیر کار، می توانید پمپ آب خود را به سهولت تعمیر نمایید.
 پمپ های جابجایی مثبت
شنبه 24 فروردین 1398 / 2569 1003 0
پمپ های جابجایی مثبت درجات برای مایعات خیلی ویسکوز متناسب است که در انواع پمپ پیستونی، پمپ دیافراگمی، پمپ چرخ دنده ای، پمپ های پیچی و… تولید می شوند. در این مقاله به کاربرد و مزایای آنها پرداخته ایم.
منحنی عملکرد پمپ
چهارشنبه 21 فروردین 1398 / 2389 812 0
منحنی عملکرد  در واقع حالت عملکرد پمپ را در نقاط مخلف کاری بدست میدهد . انرژی کلی خروجی از یک پمپ ، ترکیب ارتفاع کلی دینامیک و دبی است.رابطه بین این دو منحنی عملکرد پمپ را نشان میدهد.
پروانه پمپ های سانتریفیوژ
دوشنبه 19 فروردین 1398 / 2780 679 0
پروانه پمپ های سانتریفیوژ بر روی شافت محکم می شود و درون حوزینگ پمپ قرار دارد.سیال به واسطه مکش مرکز پروانه وارد پروانه پمپ های سانتریفیوژ شده و از اطراف خارج و به وسیله محفظه حوزینگ پمپ به سمت خروجی هدایت میشوند.