منو

مقالات چیلر

اهمیت انتخاب نوع کمپرسور در چیلر تراکمی
سه شنبه 2 خرداد 1402 / 246 16 0
چیلر تراکمی یکی از اصلی ترین سیستم های تهویه مطبوع ساختمان های بزرگ و صنعتی است. کمپرسور در این چیلر ها جهت فشرده کردن گاز خنک کننده و افزایش دمای آن به کار می ‌رود.
نحوه عملکرد ترموستات مرحله ای چیلر
چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 / 410 28 0
امروز تجهیزات سرمایشی و گرمایشی متفاوتی وجود دارد که کار انجام تهویه هوای مطبوع را عهده دار می باشند.
آشنایی با چیلر خانگی
یکشنبه 9 مرداد 1401 / 284 35 0
آشنایی با چیلر خانگی موضوعی است که سایت بامین تهویه تصمیم دارد درباره آن صحبت کند‌. چرا که در هر ساختمان اعم از خانه یا اداره و دیگر مکان ها باید از یک سیستم برای تهویه و تغییر دمای هوا استفاده نمود.
خرید و انتخاب چیلر تراکمی
شنبه 20 فروردین 1401 / 595 66 1
در این مقاله به بررسی چیلر تراکمی و قسمت های مختلف آن پرداخته میشود سپس تقسیم بندی نوع چیلر بر حسب نوع کمپرسور ، نوع اواپراتور ، نوع کندانسور و ظرفیت برودت صورت میپذیرد و نکات خرید و انتخاب چیلر تراکمی بیان خواهد شد این نوشتار میتواند یک راهنمای کامل و جامع برای خرید و انتخاب بهترین چیلر تراکمی باشد.
نصب و راه اندازی چیلر تراکمی
شنبه 4 دی 1400 / 1057 136 0
نصب و راه اندازی چیلر بصورت صحیح و اصولی باعث میشود دستگاه کارکردی قابل اطمینان و بدون اشکال، بهینه از نظر مصرف انرژی و با حداقل خرابی های ممکن را داشته باشد و در نتیجه طول عمر دستگاه نیز افزایش می یابد. در این مقاله روش صحیح نصب و راه اندازی چیلرهای تراکمی و نکات مهم نصب چیلر تراکمی به اختصار بیان میشود. لازم به ذکر است برای نصب صحیح چیلر، علاوه بر موارد عنوان شده در این مقاله، باید همواره نکات و دستورالعملهای قید شده در کاتالوگ دستگاه که توسط سازنده بیان میشود مدنظر قرار گیرد.
مقایسه چیلر جذبی و تراکمی
شنبه 13 آذر 1400 / 988 204 0
چیلرهای جذبی و تراکمی هر دو در تامین سرمایش ساختمانها به کار میروند. اگر در انتخاب و خرید چیلر دچار تردید شده اید که کدام یک می تواند انتخاب بهتری باشد؟ چیلر جذبی یا چیلر تراکمی؟ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب با بررسی عملکرد، مزایا، معایب و قیمت چیلر تراکمی و جذبی و... چیلرهای تراکمی و جذبی را بصورت کامل مورد بررسی و مقایسه قرار داده ایم تا با آگاهی از تمامی جنبه ها و شناخت کامل هر دو دستگاه، بتوانید بهترین چیلر متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید.