منو

مقالات کولر آبی

خرید کولر کوچک برای اتاق
سه شنبه 28 فروردین 1403 / 6 0 0
هوای خنک و تازه یکی از نیازهای اساسی در فصل‌های گرماست، و خرید کولر کوچک برای اتاق می‌تواند گزینه‌ای عالی برای ایجاد راحتی و آرامش در فضاهای کوچک باشد. اما با وجود تنوع بیشماری از مدل‌ها و برندها در بازار، انتخاب مناسبی اغلب دشوار است. در این مقاله، به بررسی عواملی که در خرید کولر کوچک برای اتاق باید مدنظر قرار گیرند، می‌پردازیم.
مقایسه قیمت کولر آبی در بازار امروز
سه شنبه 24 بهمن 1402 / 161 14 0
استفاده از کولرهای آبی در فصل‌های گرم سال، به عنوان یکی از راهکارهای موثر برای خنک کردن فضاهای داخلی، بسیار متداول است. با پیشرفت فناوری و ورود انواع مختلفی از کولرهای آبی به بازار، انتخاب بهترین و مناسب‌ترین گزینه ممکن است چالش‌برانگیز باشد. در این مقاله، قصد داریم با مقایسه قیمت کولرهای آبی موجود در بازار امروز، به خریداران کمک کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشند.
کلید هوشمند کولر آبی چیست؟
یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 / 310 20 0
با اختراع برق و پیشرفت تکنولوژی تجهیزات زیادی تولید و به خدمت گرفته شدند. از جمله این تجهیزات کولر ها می باشند که امروزه در دو نوع آبی و گازی برای استفاده های گوناگون با قدرت خنک کنندگی متفاوت تولید و عرضه می شوند.
کولر آبی بخریم یا کولر گازی؟
شنبه 9 اردیبهشت 1402 / 250 19 0
سیستم های خنک کننده هوا یا سرمایشی بسته به نوع آب و هوا (گرم و خشک یا مرطوب) متفاوت می باشند‌.
کولر آبی پرتابل چیست
سه شنبه 9 اسفند 1401 / 408 31 0
کولر آبی پرتابل از وسایل سرمایشی می باشد که با شروع فصل تابستان به عنوان یک خنک کننده زینت بخش برخی از خانه ها خواهد شد.
نگهداری کولر آبی در زمستان
چهارشنبه 27 مرداد 1400 / 2623 219 0
نگهداری کولر آبی در زمستان : در فصل سرما که از کولر آبی استفاده نمی‌شود، باید تمهیداتی برای جلوگیری از آسیب دیدن این دستگاه اندیشید. از آنجایی که کولر آبی در فضای بیرون ساختمان و در معرض هوای سرد و یخ زدگی قرار دارد باید تمامی مواردی که سبب آسیب دیدن آن می شود را بررسی نمود.
دلایل بوی بد کولر آبی
شنبه 23 مرداد 1400 / 718 126 0
دلایل بوی بد کولر آبی : کولر های آبی یکی از پر مصرترین و پر کاربردترین خنک کننده ها می باشد . کولر های آبی توسط منبع آب، پوشال ها را مرطوب می کنند و هوایی که از داخل پوشال ها می گذرد مرطوب شده و باعث خنکی و باد سرد میشود.دلایل بوی بد کولر آبی می تواند...
افزایش سرمای کولر آبی
شنبه 11 بهمن 1399 / 2122 594 0
کولر آبی ، نوعی واحد تهویه مطبوع است که برخی از خانه ها از آن استفاده می کنند. این کولرها اغلب در ماههای گرم تابستان مفید هستند. این سیستم از لنت های آغشته به آب استفاده می کند که به خنک شدن هوا کمک می کند. زمانی اتفاق می افتد که فن داخل دستگاه هوای گرم را به داخل خود بکشد. هوای گرم از طریق لنت های آغشته به آب آزاد می شود ، که با تحریک تبخیر مایع کار می کند.