منو
10 مدل دستگاه تصفیه هوا ارزان و با کیفیت در بازار ایران
10 مدل دستگاه تصفیه هوا ارزان و با کیفیت در بازار ایران

چهارشنبه 24 آبان 1402

0 484 17

10 مدل دستگاه تصفیه هوا ارزان و با کیفیت در بازار ایران

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که مستعد گرد و غبار است یا به مواد موجود در هوای اطراف خود حساسیت دارید، بهتر است از یک دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید در اینجا ما به بررسی 10 مدل دستگاه تصفیه هوا ارزان و با کیفیت در بازار ایران پرداخته ایم تا انتخاب و خرید را برای شما راحت کنیم.

دستگاه تصفیه هوا می‌تواند زندگی را برای کسانی که در کلان شهرها زندگی میکنند و آلرژی یا سایر بیماری‌های تنفسی دارند ، آسان تر کند، به‌خصوص اگر دستگاه تصفیه هوا را در جای مناسب قرار دهید.

حتی اگر مشکلی در تنفس آسان ندارید، داشتن یک دستگاه تصفیه کننده هوا برای خانه شما می تواند خیالتان را راحت کند که در شرایط خاص زندگی خود تمیز ترین هوای ممکن را تنفس می کنید.

بهترین دستگاه‌های تصفیه هوا از فناوری‌های مختلفی برای فیلتر کردن ذرات معلق از هوا، از جمله گرد و غبار، شوره، آلرژن‌ها، ویروس‌ها و سایر آلاینده‌ها استفاده می‌کنند. آنها همچنین هوای پاک تری را به فضای زندگی شما باز می گردانند.

در ادامه 10 مدل دستگاه تصفیه هوا ارزان و با کیفیت در بازار ایران را معرفی و بررسی کرده ایم که عملکردی پیشرو در بین هم رده های خود را برای فضاهای متوسط با یک طراحی کارآمد و آرام و قیمت مناسب ارائه می دهند.

دستگاه تصفیه هوا برای آلودگی هوا

بهترین دستگاه های تصفیه هوا برای منزل در ایران

  1. دستگاه تصفیه هوا شارپ مدل KC-G50

  2. دستگاه تصفیه هوا شارپ مدل KC-G60

  3. دستگاه تصفیه هوا نئوتک مدل XJ 3200

  4. دستگاه تصفیه هوا 3M مدل MFAC-01

  5. دستگاه تصفیه هوا 3M مدل MFAC-03

  6. دستگاه تصفیه هوا ساملن SAP 200

  7. دستگاه تصفیه هوا ساملن SAP 212

  8. دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل C60

  9. دستگاه تصفیه هوا جی پلاس مدل GAP-J670I

  10. دستگاه تصفیه هوا بیومن مدل Aura Z400-A

دستگاه تصفیه هوا شارپ مدل G50

دستگاه تصفیه هوا شارپ G50

دستگاه تصفیه هوا شارپ مدل KC-G50 با ظاهری زیبا و ابعادی کوچک مساحت 38 متر مربع را  تحت پوشش قرار میدهد، عملکردی قوی در حذف ویروس ها و آلرژن ها به صورت گرد و غبار و همینطور بوهای نامطبوع دارد.

رطوبت و تصفیه هوا با توجه به ناخالصی ها، بوها، دما و رطوبت هوا در اتاق کنترل می شود. همچنین، یک حسگر حرکت تشخیص می‌دهد که آیا افراد حضور دارند یا خیر، و با هماهنگی با یک حسگر نور کار می‌کنند تا به طور خودکار به عملیات صرفه‌جویی در انرژی تبدیل شوند.

 با فیلتر هایی همچون پیش فیلتر، HEPA، فیلتر دوگانه بوگیر و مرطوب کننده مجهز به نمایشگر هوشمند 7 رنگ، تایمر و قفل کودک می باشد.

دستگاه تصفیه هوا شارپ مدل G60

دستگاه تصفیه هوا شارپ G60

دستگاه تصفیه هوا شارپ مدل KC-G60 با مدل KC-G50 تفاوت آنچنانی ندارد و این مدل به خاطر ابعاد بزرگتری که دارد مساحت 48 متر مربع را  تحت پوشش قرار میدهد و تمامی عملکرد ها نسل قبلی را به همراه دارد.

این تصفیه هوا مجهز به دکمه Intelligent Mode می باشد که عملکردهای هوشمندی همچون 7 حسگر داخلی گرد و غبار، PM2.5، بو، رطوبت، دما، نور و حرکت را دارا می باشد به این صورت که هنگامی که دکمه را فشار دهید، همه چیز به طور خودکار عمل می کند.

فیلتر های به کار رفته در این دستگاه تصفیه هوا شارپ مجموعه ای از 4 فیلتر، پیش فیلتر، HEPA، فیلتر دوگانه بوگیر و مرطوب کننده می باشد.

دستگاه تصفیه هوا شارپ G60 یک تصفیه کننده هوای هوشمند با عملکرد مرطوب کننده است که کیفیت هوا را با 6 سنسور به دقت اندازه گیری می کند. با حالت هوشمند، تصفیه کننده به طور خودکار تنظیمات را برای بهبود کیفیت هوا تنظیم می کند. به لطف حالت شب، می توانید از این تصفیه کننده در اتاق خواب نیز استفاده کنید. در این حالت تا حد امکان بی صدا کار خود را انجام می دهد.

تصفیه هوا شارپ G60

دستگاه تصفیه هوا نئوتک مدل XJ-3200

دستگاه تصفیه هوا نئوتک مدل XJ-3200 با 5 مرحله فیلتراسیون پیش فیلتر، فیلتر هپا، فیلتر کربن اکتیو، فیلتر TIO2 (فوتوکاتالیست) و لامپ UV مساحت 40 متر مربع را  تحت پوشش قرار میدهد.

جنس بدنه پلاستیکی این دستگاه تصفیه هوا و وزن 5.5 کیلوگرم آن سبب حمل آسان آن می شود تا بتوانید در مکان های متفاوت همچون منزل، ادارات و سالن ها از آن استفاده کنید.

از ویژگی های مهم این دستگاه باید به مجهز بودن به ژنراتور یون منفی اکسیژن، نمایشگر اعلام زمان تعویض فیلتر، سنسور بو برای کنترل کیفیت هوا، جذب ذرات معلق تا 97/99% و عملکردی تقریبا بی صدا و مصرف انرژی بسیار پایین اشاره کرد.

دستگاه تصفیه هوا نئوتک XJ-3200

دستگاه تصفیه هوا 3M مدل MFAC-03

دستگاه تصفیه هوا 3M مدل MFAC-03 ساخت شرکت معتبر تری ام کشور آمریکا با ظاهری زیبا و ابعادی کوچک که هر جایی حتی روی میز می توان از آن استفاده کرد مساحت 32 تا 40 متر مربع را تحت پوشش قرار می دهد.

این دستگاه تصفیه هوا با دو مرحله فیلتراسیون فیلتر هپا و فیلتر کربن فعال گرد و غبار، کنه های گرد و غبار، دود و شوره حیوانات خانگی را به دام می اندازد.

یک فیلتر کثیف جریان هوا را کاهش می دهد و باعث می شود سیستم سخت تر کار کند تا هوای شما تمیز بماند و انرژی هدر برود برای حل این مشکل نمایشگر اعلام زمان تعویض فیلتر در دستگاه تعبیه شده است.

کیفیت بالای این دستگاه همراه با قیمت مناسبی که دارد این دستگاه را در میان دیگر برندهای دستگاه تصفیه هوا ارزان محبوب کرده است.

دستگاه تصفیه هوا 3M MFAC-03

دستگاه تصفیه هوا 3M مدل MFAC-01

دستگاه تصفیه هوا 3M مدل MFAC-01 با فن 3 سرعته تا مساحت 25 متر مربع را تحت پوشش قرار می دهد و مجهز به سیستم یون ساز و تایمر می باشد.

مصرف برق بسیار پایین و تصفیه 99.9% ذرات 2.5 میکرونی از دلایل محبوبیت این دستگاه تصفیه کننده هوا می باشد.

فیلتر هپا به کار رفته در دستگاه تصفیه هوا تری ام 01 تمامی ذرات معلق در هوا را تا 99.9 % جذب می نماید و فیلتر کربن اکتیو تعبیه شده در آن گازهای سمی،  بوهای ناشی از مصرف سیگار و بوی حیوانات خانگی را از بین می برد که این فیلتر ها به راحتی قابل تعویض هستند.

دستگاه تصفیه هوا تری ام MFAC-01

دستگاه تصفیه هوا ساملن مدل SAP 200

دستگاه تصفیه هوا ساملن مدل SAP 200 با قدرت تصفیه 260 متر مکعب بر ساعت تا مساحت 60 متر مربع را تحت پوشش قرار می دهد.

فیلتر های این دستگاه تصفیه هوا شامل کربن فعال، UV، فیلتر اولیه، فیلتر Tio2 (اكسید فلز تیتانیوم ) جهت اکسیداسیون و جذب گازهای ارگانیک فرار می باشد.

دستگاه تصفیه هوا SAP 200 ساملن با فن 4 سرعته مجهز به تایمر و نمایشگر دیجیتال زمان تمیز نمودن فیلترها، تایمر جهت تعیین زمان عملکرد دستگاه و ریموت کنترل می باشد.

قابلیت تولید بیش از دو میلیون یون منفی دارد که دستگاه های تصفیه هوای شارپ را از دیگر محصولات مشابه متمایز می کند که مزایای این یون منفی این است که با چسبیدن به میکروبها ، ویروسها و … آنها را سنگین می کند.

دستگاه تصفیه هوا ساملن SAP 200

دستگاه تصفیه هوا ساملن مدل SAP 212

دستگاه تصفیه هوا ساملن مدل SAP 212 هوشمند با ظاهری متفاوت و شیک با قدرت تصفیه 114 متر مکعب بر ساعت تا مساحت 60 متر مربع را تحت پوشش قرار می دهد.

سیستم توليد بيش از دو ميليون يون منفی در هوا جهت ايجاد هوای سبکتر و امكان تنفس راحت تر این دستگاه تصفیه هوا خانگی را از دیگر محصولات مشابه در بازار متمایز کرده است.

دستگاه تصفیه هوا ساملن SAP 212

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل C60

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل C60 با سیستم تنظیم اتوماتیک بر اساس میزان آلودگی تا مساحت 60 متر مربع را تحت پوشش قرار می دهد و هوای محیط را سریعاً تصفیه می‌کند، به طوری که هوای پاک به تمامی گوشه‌ها می‌رسد.

فن قدرتمند این تصفیه هوا در 3 جهت هوا پاکیزه رو با سرعت بیشتری به قسمت‌های دورتر توزیع می کند.

فیلتر اولیه، فیلتر هپا، فیلتر آلرژی، فیلتر ضد بو و فیلتر پلاسما که از کاملترین نوع فیلتراسیون هستند در این مدل از تصفیه هوای سامسونگ تعبیه شده اند.

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل C60 مجهز به دکتر ویروس جهت بهبود کیفیت هوا با استفاده از حسگرهای حساس و سنسورهای هوشمند که مداوم و مستمر کیفیت هوای اطراف را بررسی کرده و در نمایشگر برای کنترل میزان پاکیزگی هوا نشان می دهد.

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ C60

دستگاه تصفیه هوا جی پلاس مدل GAP-J670I

دستگاه تصفیه هوا جی پلاس مدل GAP-J670I با پیش فیلتر، فیلتر هپا، فیلتر کربن اکتیو با هوادهی 400 متر مکعب بر ساعت تا مساحت 52 متر مربع را پوشش خواهد داد.

از ویژگی های بارز این مدل از دستگاه تصفیه هوا جی پلاس باید به تکنولوژی آیونایزر جهت زدودن گرد و غبار، تصفیه ذرات بسیار زیر با ابعاد 1 تا 2.5 میکرون تا بیش از 95 درصد و همچنین تنظیم سرعت فن اشاره نمود.

سنسور رطوبت، سنسور سطح آب، سنسور غلظت ذرات آلاینده در محیط این دستگاه تصفیه هوای خانگی را جهت ایجاد فضای مطبوع پرفروش کرده است.

دستگاه تصفیه هوا جی پلاس GAP-J670I

دستگاه تصفیه هوا بیومن مدل Aura Z400-A

دستگاه تصفیه هوا بیومن مدل Aura Z400-A با 3 مرحله فیلتراسیون به وسیله پیش فیلتر، یونیزاسیون، HEPA-13 و کربن اکتیو به طور 360 درجه فضا را از هرگونه آلودگی پاکیزه می سازد.

این دستگاه تصفیه هوا بیومن با قدرت تصفیه هوای ۹۹.۹۵% بالاترین میزان تصفیه هوا را در میان رقبای خود در بازار را دارا می باشد.

موتور DC فوق العاده کم صدا تعبیه شده در تصفیه هوای بیومن مدل Aura Z400-A این دستگاه را مناسب برای استفاده در اتاق خواب کرده است.

دستگاه تصفیه هوا بیومن Aura Z400-A

دستگاه تصفیه هوا ارزان و با کیفیت

چه از آلرژی‌های فصلی رنج می‌برید یا می‌خواهید از انتشار بوهای نامطبوع در خانه جلوگیری کنید با یک دستگاه تصفیه هوا از خود در برابر سموم موجود در هوا محافظت کنید.

حال که بهترین مدل های دستگاه تصفیه هوا بازار ایران را در برند های مختلف ایرانی و خارجی محبوب اند را بررسی کردیم، دستگاه های تصفیه هوا ارزان و با کیفیت را معرفی می کنیم تا شما مشتریان عزیز با توجه به بودجه و فضای مدنظر خود بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید:

  1. دستگاه تصفیه هوا 3M مدل MFAC-01

  2. دستگاه تصفیه هوا 3M مدل MFAC-03

  3. دستگاه تصفیه هوا ساملن SAP 212

  4. دستگاه تصفیه هوا جی پلاس مدل GAP-J670I

  5. دستگاه تصفیه هوا بیومن مدل Aura Z400-A

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی بهترین دستگاه های تصفیه هوا که قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارند پرداختیم و در نهایت باید توجه شود دستگاه تصفیه هوا ارتباط مستقیمی با سلامتی شما و سایر کسانی که از آن مصرف می کنند، دارد.

به همین منظور ما توصیه می کنیم در خرید این قبیل دستگاه ها حتما به کیفیت دستگاه و انواع فیلتر های آن توجه فرمایید و از خرید دستگاه تصفیه هوا ارزان و بی کیفیت اجتناب نمایید.

چون یک تصفیه هوا بی کیفیت از فیلترهای نامناسب و فن ضعیف برخوردار است که توانایی جذب عوامل شیمیایی و آلاینده های محیط و پاکسازی هوای یک اتاق را هم ندارد.

اگر دنبال یه دستگاه تصفیه هوا خانگی خوب می گردی؟ با مشاورین بامین تهویه تماس بگیرید تا بهترین دستگاه تصفیه هوا برای منزل را با ارزان ترین و گارانتی اصالت کالا به شما معرفی نمایند.



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید