منو
بهترین دستگاه تصفیه هوا سامسونگ
بهترین دستگاه تصفیه هوا سامسونگ

یکشنبه 31 شهریور 1398

0 1929 689

بهترین دستگاه تصفیه هوا سامسونگ

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ در مدل های مختلف تولید می شوند، هر یک از این مدل ها دارای ویژگی هایی است که در این مقاله به بررسی بهترین مدل های آنها پرداخته ایم.

به منظور تکمیل اطلاعات مشتریان عزیز، توضیحات جامع و تخصصی در ارتباط با خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا سامسونگ با عناوین زیر به تفصیل بیان شده است.

  1. ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه هوا
  2. دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل AX40K3020WU 34-Watt
  3. دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل B87AVWA
  4. دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل C60AVWA
  5. ویژگی های دستگاه تصفیه هوا سامسونگ

همچنین کاربران عزیز می توانند جهت مشاهده 25 برند معتبر دستگاه تصفیه هوا، و مقایسه قابلیت های هر برند و کاربری هر یک از مدل های دستگاه تصفیه هوا به لینک زیر مراجعه نمایند.

ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه هوا

زندگی در شهرهای بزرگی همچون پایتخت به سبب رشد انبوه آلاینده ها و افزایش روز افزون جمعیت و در پی آن افزایش آلودگی هوا موجب ایجاد مشکلات تنفسی و به خطر افتادن سلامت انسان ها می شود.

از آن جا که نمی توان در سطح شهر برای تصفیه هوا و از بین بردن ذرات و گازهای سمی اقدامی سریع و کاربردی انجام داد و همچنین اهمیت پاک و تمیز بودن هوایی که تنفس می کنیم و در سلامتی ما نقش به سزایی دارد، بهترین اقدام ممکن خرید یک دستگاه تصفیه هوا استاندارد با فیلتر های مناسب است که هوای محیط های کوچکی چون خانه، شرکت و یا محل کارتان را تصفیه کرده و هوایی که در طول روز تنفس می کنید عاری از هرگونه ذرات معلق،  گرد و غبار، ویروس ، گازهای مضر و دیگر آلودگی ها باشد.

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ یکی از بهترین و معتبر ترین دستگاه های تصفیه هوا موجود در بازار است که با طراحی زیبا و فیلترهای استاندارد و مناسب می تواند بهترین انتخاب برای خرید دستگاه تصفیه هوا برای خانه و محل کارتان باشد. در این مقاله ویژگی های سه مدل از بهترین دستگاه تصفیه هوا سامسونگ به تفصیل بیان شده است، که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت.

ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل AX40K3020WU 34-Watt

یکی از بهترین دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل (AX40K3020WU) می باشد که با سنسورهای هوشمند برای استفاده در منزل و محل کار مناسب می باشد. این سیستم دارای یک فیلتراسیون سه گانه فشرده است که باعث می شود ذرات و بوی بد در عرض چند دقیقه از بین بروند.
دستگاه تصفیه هوا سامسونگ AX40K3020WU دارای مساحت 420ft2  و CADR یعنی نرخ تحویل هوای تمیز (325) متر مکعب  بر ساعت است، CADR میزان هوایی را نشان می دهد که تمام ناخالصی ها در یک ساعت از آن حذف شده اند. این مدل از دستگاه تصفیه هوا سامسونگ برای اتاق ها و سالن های متوسط مناسب است. این دستگاه دارای فرایند فیلتراسیون منحصر به فرد 3 مرحله ای می باشد.
در مرحله اول، تصفیه  توسط پیش صافی قابل شستشو انجام می شود که ذرات درشت مانند مو ، پوست و ماسه را به دام می اندازد. مرحله دوم، شامل یک فیلتر تخلیه شونده تقسیم شونده 2 در 1 است، که از زغال فعال برای مقابله با بوی بد و ترکیبات آلی فرار (VOC) مانند فرمالدئید ، آمونیاک ، بنزن ، استالدهید و اسید استیک استفاده می کند.
پس از برطرف شدن بوها ، فیلتر (HEPA)  با بازده ذرات با راندمان بالا روی آلرژن های ظریف عمل می کند. این ماده های آلرژی زا را به میزان 99.97٪ به اندازه 0.3 میکرون از بین می برد. این ماده در برابر ذرات، مانند باکتری ها ، ویروس ها ، اسپورها ، گرده ها ، شوره حیوانات خانگی ، کنه های گرد و غبار ، دود سیگار و دود سیگار بسیار مؤثر است.
فیلترهای دوم و سوم قابل شستشو نیستند و هنگام اشباع نیاز به تعویض دارند. 
نشانگر فیلتر هنگام زمان تغییر فیلتر به شما هشدار می دهد. دستگاه تصفیه هوا سامسونگ برای از بین بردن میکروب ها و گرده های مسبب بیماری از S Plasma Ionizer استفاده می کند. این ماده در خنثی سازی ویروس ها مانند ویروس H1N1 که باعث آنفولانزای خوکی می شود بسیار عالی است.

آیا دستگاه تصفیه هوا ویروس ها را از خانه من پاک می کند؟ برای جواب به این سوال می توانید مقاله دستگاه تصفیه هوا ویروس کش را مطالعه نمایید.

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل AX40K3020WU 34-Watt

این ابزار دارای عملکرد آرام و زمزمه است. این دستگاه  صدایی کمتر از 45 دسیبل تولید می کند تا شما و خانواده تان در آرامش بخوابید. همچنین دارای Child Lock است که مانع از مداخله کودکان با کنترل ها می شود. این محصول دارای سنسورهای هوشمند برای تشخیص گرد و غبار و بو است. این جریان هوای قابل تنظیم برای استفاده شخصی و حالت خودکار برای استفاده روزمره و بدون دردسر است.

مصرف برق دستگاه 34 وات است. دارای طراحی پیچیده ای با گوشه های گرد صاف و الگوی پارچه ای موج دار در قسمت جلویی است. این مدل از دستگاه تصفیه هوا سامسونگ 36.1 سانتی متر عرض ، 48.1 سانتی متر ارتفاع و 23.3 سانتی متر عمق دارد. وزن آن 6.5 کیلوگرم است. مدت زمان گارانتی یک سال است.

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل B87AVWA

دستگاه تصفیه هوا برتر سامسونگ B87AVWA است. این دستگاه تصفیه هوا HEPA با سیستم تصفیه هوا 4 مرحله ای است. این دستگاه ناخالصی ها را از هوای داخلی خارج می کند و به شما کمک می کند تا تنفس راحتی داشته باشید.دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل B87AVWA برای اتاق های بزرگ و سالن های کنفرانس ایده آل است. هوای آلوده را در فضایی 1001ft2 پاک می کند و مقدار CADR برای آن، 773 متر مکعب بر ساعت است. دارای سیستم پیشرفته فیلتراسیون 4 مرحله ای است.
فیلتر اول یک پیش فیلتر است که ذرات بزرگی مانند مو ، گرده و شوره حیوان خانگی را متوقف می کند. قابل شستشو است و چند وقت یکبار به شرطی که آسیب نبیند، مجددا قابل استفاده است. فیلتر دوم یک فیلتر کربن فعال است، که باعث کاهش بوی نامطبوع ، آمونیاک ، استالدهید ، اسید استیک ، فرمالدئید ، بنزن و سایر VOC ها می شود.

مرحله سوم تصفیه توسط فیلتر PM2.5 یا فیلتر HEPA انجام می شود. این ماده ذراتی مانند دوده ، گرد و غبار ، کنه های گرد و غبار ، اسپور ها ، شوره های حیوانات خانگی ، باکتری ها و ویروس ها را به دام می اندازد. فیلتر چهارم یک دکتر ویروس است. دکتر ویروس متخصص در از بین بردن ویروس ها و میکرو آلرژن های مضر است.
فیلترهای دوم و سوم در یک پانل تصفیه دو در یک قرار گرفته اند. قابل شستشو نیستند و نیاز به تعویض دارند. دستگاه تصفیه هوا سامسونگ دارای چندین حالت عملی برای استفاده سفارشی است. دارای یک حالت سرعت برای تصفیه فوق العاده سریع است. در این حالت می تواند ظرف 30 دقیقه هوای کل اتاق را تمیز کند. از حالت فوق العاده کم مصرف برخوردار است که در آن تنها 9٪ از انرژی مورد استفاده در حالت Speed برای صرفه جویی در مصرف برق را مصرف می کند. همچنین دارای حالت خودکار ، حالت خواب و سرعت قابل تنظیم فن است.

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل B87AVWA

دستگاه تصفیه هوا دارای یک صفحه کنترل حساس به لمس است. این یک شاخص کیفیت هوا (AQI) با درجه بندی چند رنگ دارد. PM2.5 ، PM10 و سطح گاز مضر در زمان واقعی  را نشان می دهد. این ابزار با کمک فن های دوگانه در هوا ، هوای کثیف را از جلو می گیرد. و هوای تمیز را از طریق دریچه های طرفین و بالای آن جدا می کند.
 خروجی هوای 3 جهته تضمین می کند که هوای تازه در تمام اتاق پخش می شود و به هر گوشه می رسد. این دستگاه دارای قدرت توان 80 وات و میزان صدای 54 دسی بل می باشد. عرض آن 36 سانتی متر ، عرض 105.4 سانتی متر و عمق 28.4 سانتی متر است. وزن آن 15 کیلوگرم است. مدت زمان گارانتی یک سال است. 

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل C60AVWA

این دستگاه تصفیه هوا خانگی قدرتمند با جریان هوای 3 جهته و سنسورهای هوشمند،  هوا را در 4 مرحله تمیز می کند تا ذرات ، بخارها و گازهای خطرناک را از بین ببرد.
در این مدل از دستگاه تصفیه هوا سامسونگ هوای آلوده از جلو توسط  یک جفت فن قوی و قدرتمند مکیده می شود. سپس به منظور پوشش بهینه هوای تمیز را در سه جهت منتشر می کند. دستگاه تصفیه هوا دارای سیستم تصفیه 4 مرحله ای هوشمند است. این دستگاه تصفیه هوا یک پیش فیلتر قابل شستشو برای گرفتن ذرات بزرگ مانند گرد و غبار ، مو ، شوره حیوان خانگی ، گرده ، ماسه و تکه های کاغذ دارد.
 

جریان سه جهته تصفیه هوا سامسونگ مدل C60AVWA


مرحله دوم شامل یک فیلتر HEPA گند زدا و از بین برنده بوی بد 2 در 1 است. این سیستم گندزدایی بوها و گازهای مضر را کاهش می دهد. این در حالیست که فیلتر HEPA با ذرات ریز مانند باکتری ها ، کنه های گرد و غبار و اسپور ها مقابله می کند. نهایتا تمیز کردن و تصفیه هوا  توسط دکتر ویروس انجام می شود که تمرکز آن بر روی از بین بردن ویروس ها است. ترکیب این فیلتر ها  می تواند تا 99٪ گرد و غبار و گازها را از بین ببرد.

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل C60AVWA

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ دارای صفحه نمایش دیجیتالی و دکمه های کنترل لمسی است. دارای سنسور گرد و غبار هوشمند و بو برای اندازه گیری آلودگی در خانه است. این نمایشگر وضعیت زنده PM2.5  و PM10  و گازهای سمی را از طریق یک شاخص AQI ، چهار رنگه نشان می دهد. این دستگاه تصفیه هوا 60 متر مربع مساحت دارد. دارای چرخ های چرخشی 360 درجه برای تحرک آسان است. چرخ ها برای داشتن ظاهری مرتب پنهان می شوند.

دستگاه تصفیه چندین حالت دارد. دارای حالت Speed است که در آن می تواند یک اتاق را در 30 دقیقه مستقیم تمیز کند. دارای حالت خودکار است که در آن به طور خودکار میزان آلودگی را حس می کند و سرعت تصفیه آن را بر این اساس تنظیم می کند. این یک حالت خواب است که در آن موتور با سرعت کمتری در ساعات خواب کار می کند. همچنین دارای Child Lock برای جلوگیری از سوء رفتار توسط بچه ها است.

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ را می توان از طریق برنامه سامسونگ کنترل کرد. می توانید از جمله برنامه ها برای نظارت بر کیفیت هوای داخلی و خارجی ، بررسی وضعیت فیلتر و دریافت به روزرسانی های محلی استفاده کنید. وزن این محصول 12 کیلوگرم است. عرض آن 36 سانتی متر ، 78.3 سانتی متر طول و 29 سانتی متر عمق است. حداکثر میزان نویز آن 50 دسی بل است و 60 وات انرژی مصرف می کند.

ویژگی های دستگاه تصفیه هوا سامسونگ

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل AX40K3020WU 34-Watt :

  • دستگاه تصفیه هوا سامسونگ با تصفیه هوا سه گانه
  • منطقه پوشش 420ft2 و مقدار CADR برای آن  325 متر مکعب بر ساعت
  • فیلتر پیش تصفیه شده ، از بین بردن کربن فعال ، فیلتر HEPA ، S پلاسما یونیزر
  • سنسور هوشمند گرد و غبار و بو ، قفل کودک ، جریان هوای قابل تنظیم ، حالت خودکار

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل B87AVWA :

  • دستگاه تصفیه هوا سامسونگ با تصفیه هوا 4 مرحله ای
  • فیلترها: پیش فیلتر ، فیلتر ضدعفونی کننده ، فیلتر HEPA ، دکتر ویروس
  • پنکه های دوگانه ، خروجی هوا 3 جهته ، صفحه نمایش دیجیتال ، صفحه کنترل لمسی
  • نشانگر AQI ، سنسور گرد و غبار و بو ، حالت ها: سرعت ، فوق العاده کم ، خواب ، خودکار
  • منطقه پوشش 1001ft2 و مقدار CADR برای آن 773 مترمکعب بر ساعت

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل C60AVWA :

  • فیلتر 4 مرحله ای
  • فیلتر پیش تصفیه کننده ، دئودور کننده ، فیلتر HEPA ، پزشک ویروس ، جریان هوای 3 طرفه
  • نشانگر  AQI چهار رنگه ، صفحه نمایش دیجیتال ، پنل کنترل لمسی ، چرخ های چرخشی 360
  • قفل کودک ، نشانگر تغییر فیلتر ، کنترل کننده برنامه ، حالت ها: خودکار ، خواب ، سرعت

با تشکر از اعتماد شما، فروشگاه اینترنتی بامین تهویه با ارائه ی تصاویر،اطلاعات فنی و مشخصات انواع دستگاه تصفیه هوا امکان مقایسه و خریدی مطمئن در اختیار مشتریان محترم قرار داده است. مشاورین بامین تهویه آماده ی پاسخ گویی به سوالات فنی شما می باشند.

 

بامین تهویه تخصصی ترین وب سایت کشور در زمینه تأسیسات



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید