منو
مکان نصب هیتر و کوره هوای گرم
مکان نصب هیتر و کوره هوای گرم

سه شنبه 12 شهریور 1398

0 1482 435

مکان نصب هیتر و کوره هوای گرم

هیتر و کوره هوای گرم را برای توزیع ایده آل هوا می توان داخل یا خارج ساختمان نصب کرد.هیتر ها عموما در یک اتاقک، اتاق تجهیزات مکانیکی ، زیرزمین ، شروانی ، کف کاذب ، گاراژ یا محیط بیرون واقع می شوند. بهترین مکان نصب هیتر و کوره هوای گرم به روش های سیستم احتراق ایزوله و هوای اجباری است.

به منظور تکمیل اطلاعات مشتریان عزیز، توضیحات جامع و تخصصی در ارتباط با هیتر و کوره هوای گرم و انواع آن با عناوین زیر به تفصیل بیان شده است.

  1. بهترین مکان نصب هیتر
  2. سیستم های احتراق ایزوله
  3. سیستم های هوای اجباری

 

همچنین کاربران عزیز می توانند جهت مشاهده انواع مدل های هیتر و کوره هوای گرم ، و مقایسه قابلیت های هر مدل و کاربری هر یک از هیتر و کوره هوای گرم به لینک زیر مراجعه نمایند.

جهت مشاهده لیست انواع هیتر و کوره هوای گرم کلیک نمایید. 

بهترین مکان نصب هیتر

 

هیتر ها را می توان داخل یا خارج ساختمان نصب کرد. برای توزیع ایده آل هوا ، واحد را در مرکز سازه ای که گرمایش می شود ، قرار دهید. هیتر ها عموما  در یک اتاقک،اتاق تجهیزات مکانیکی ، زیرزمین ، شروانی ، کف کاذب ، گاراژ یا محیط بیرون واقع می شوند.مکان ها نصب و راه اندازی هیتر و کوره هوای گرم در دسته داخلی ها یا بیرونی ها ( عایق کاری شده ) یا سیستم های احتراق ایزوله قرار می گیرد.


هیتر های داخلی درون سازه نصب می شوند.مثلا درون یک زیرزمین که به فضای داخلی متصل است ، در یک شوفاژ خانه یا در یک اتاقک.در این مکان ها ، هوایی که هیتر را احاطه می کند ، در ارتباط با هوای فضای گرم شده است.گرمایی که از محفظه و کانال های مجاور به وسیله هدایت یا نشتی هوا از دست می رود ، عمدتا بازیابی می شود و به حفظ  بازده هیتر کمک می کند.در این کاربردها ، هوای  اتاق برای احتراق استفاده و به محیط بیرون دفع می شود. به علاوه ،هوای رقیق کننده نیز از اتاق کشیده می شود.هوای جبرانی احترق توسط نفوذ هوا یا به وسیله کانالی که به طور خاص برای فراهم کردن هوای جبرانی طراحی شده است تامین می شود،همان طور که توسط دستورالعمل های نصب و راه اندازی الزام شده است.


هیتر هایی که در خارج از فضای تهویه شده قرار می گیرند برای مثال:خزیده رو ، شیروانی ،گاراژ و محیط بیرون ، بخش کوچکی از افت های انرژی هدایتی یا نشت هوا را بازیابی می کنند یا اصلا بازیابی نمی کنند.هیتر ها معمولا سطوح عایق کاری پایین تری نسبت به کانال هایی که به آن ها متصل هستند دارند.تاسیسات بیرونی نیازمند این هستند که هیتر ها به عنوان عایق کاری شده به حساب آیند.همچنین،کانال های مخصوص هوای رفت و برگشت ممکن است در معرض این اجزا باشند و باید به طور مناسب ، عایق کاری یا به درون فضای تهویه شده منتقل شوند.

 

مکان نصب هیتر و کوره هوای گرم

 

سیستم های احتراق ایزوله

 

سیستم های احتراق ایزوله درون ساختمانی که در حال گرمایش است قرار می گیرند ، اما هوایی که مستقیما هیتر را احاطه می کند،به فضای گرمایش شده ارتباطی ندارد.بلکه هوای مورد نیاز برای احتراق یا هوا رسانی از طریق منافذ هواکش یا کانال ها تامین می شود.گرمای دفع شده از پوسته ،به عنوان گرمای قابل استفاده در نظر گرفته نمی شود و از بازده هیتر کسر می شود.مکان های معمول سیستم های احتراق ایزوله شامل گاراژها ، شیروانی ها ، خزیده رو ها و اتاقک هایی می شوند که مستقیما به محیط یبرون،تخلیه می شوند.

 

سیستم های هوای اجباری

 

سیستم های هوای اجباری دارای مزایای زیادی هستند که مهمترین آن این که این سیستم ها را می توان هم برای گرمایش و هم سرمایش استفاده کرد بدون این که نیاز باشد سیستم ها ی کانال کشی و واحد های هواسازی را جدا کنیم.کارکرد اصلی این نوع هیتر این است که هوا را در میان سیستم توزیع هوای اجباری گردش دهد.
گرمایش هوا ، یک کارکرد ذاتی هیتر است.سرمایش،عموما یک قابلیت استاندارد است که می توان با آن اضافه کرد.اگرچه برخی از هیتر ها به عنوان بخشی از یک وسیله ترکیبی هیتر و تهویه کننده به حساب می آیند.سیستم های هوای اجباری همچنین این امکان را فراهم می آورند که رطوبت زن ها ،فیلترهای هوا یا تصفیه کننده ها را به آن ها اضافه کنیم.در برخی موارد،سیستم های هوای اجباری می توانند به یک دستگاه اضافه متصل شوند تا هوای تمیز را از طریق مبدل های حرارتی بازیابی انرژی هوا به هوا از محیط بیرون بیاورند.


طراحی سیستم توزیع هوا باید تمام عملکردهای مورد نظر سیستم را به حساب آورد.ظرفیت هواسازی باید به گونه ای طراحی شود که تقاضا برای بیشترین نیازها به جریان هوا و فشار استاتیک را برآرده کند.عموما جریان هوای مورد نیاز برای گرمایش کمتر از آن چیزی هست که برای سرمایش مورد نیاز است.سازندگان معمولا اطلاعاتی درباره قابلیت های عملکردی  هیتر ارائه می کنند.از جمله این که چه مقدار جریان هوا در فشارهای استاتیک مختلف می تواند تامین شود.در میان داده های مشخصات هیتر و کوره هوای گرم عموما گاز ورودی برای گرمایش و جریان هوایی که واحد برای آن طراحی شده است را نیز مشخص می کنند.

 

با تشکر از اعتماد شما، فروشگاه اینترنتی بامین تهویه تصاویر،اطلاعات فنی و مشخصات انواع هیتر و کوره هوای گرم را جهت مقایسه و خریدی مطمئن در اختیار مشتریان محترم قرار داده است. مشاورین بامین تهویه آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما می باشند.

 

بامین تهویه تخصصی ترین وب سایت کشور در زمینه تأسیسات



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید