منو
نقد و بررسی کولر گازی ایران رادیاتور
نقد و بررسی کولر گازی ایران رادیاتور

سه شنبه 2 اسفند 1401

0 400 24

نقد و بررسی کولر گازی ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور از گزینه‌ های مناسب و بسیار پرفروش برای فصل تابستان می باشد. این سیستم تهویه هوای مطبوع بسیار با کیفیت و کاملا مدرن تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

دستگاه های پیشرفته برای تولید این سیستم ها به کار می روند. در این مقاله از بامین تهویه سعی داریم این سیستم را مورد نقد و بررسی کامل قرار دهیم. این امر کمک زیادی به شما عزیزان خواهد کرد و انتخاب بجا و درستی می توانید داشته باشید.

چرا کولر گازی ایران رادیاتور

همه می دانید که شرکت ایران رادیاتور از شناخته شده ترین ها و خوشنام ترین شرکت های تولیدی در ایران می باشد. سیستم های تهویه مطبوع با برند ایران رادیاتور طبق آخرین فناوری ها و تکنولوژی های پیشرفته و به روز دنیا و به صورت کاملا مدرن تولید می شود. بازدهی، راندمان و بهره وری از این سیستم ها بسیار بالا بوده و طرفداران زیادی دارد. تمام استانداردهای ملی و جهانی در این سیستم ها رعایت شده است. دلیل محبوبیت کولر گازی ایران رادیاتور سطح کیفی بسیار بالا و قیمت مناسب آن می باشد. شکل ظاهری زیبا و جذابیت این سیستم محبوبیت آن را دو چندان ساخته است. یکی از نکات مهم که کولرهای گازی برند ایران رادیاتور را مناسب می داند، کارایی، راندمان بسیار بالا، توان برودتی، خنک کنندگی مطلوب و تولید صدای پایین می باشد. نکته مهم دیگر این است که این برند توانسته با استفاده از پوشش بسیار خوب بدنه و پنل بیرونی و داخلی و استفاده از بهترین آلیاژها، استحکام این کولر را بسیار بالا برده و در مقابل نوسانات جوی و شرایط آب و هوایی و همچنین فرایندهای شیمیایی آن را استحکام ببخشد.

با مشخصات فنی کولر گازی ایران رادیاتور آشنا شویم.

در قسمت قبل گوشه ای از ویژگی های کولر گازی ایران رادیاتور را بیان نمودیم. قابل ذکر است که این سیستم قدرت و توان زیادی در هوادهی و خنک سازی محیط دارد. در واقع باید گفت که با سرعت زیاد قادر است که محیط مورد نظر را خنک‌ کند. نکته دیگر این است که پوشش بخش کندانسور و اواپراتور با فین های طلایی می باشد و همین ویژگی باعث می شود که کندانسور در مقابل عوامل پوسیدگی مقاومت زیادی از خود نشان دهد. یکی از نکات بسیار مهم درباره این سیستم سرمایشی بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژی می‌باشد و دارای گرید A+ است. از آن جایی که هوا در بسیاری از شهرها آلودگی زیادی دارد، گروه ایران‌ رادیاتور با نصب فیلتر های با دوام و با کیفیت این مشکل را رفع نموده و آلودگی ها کاملا جذب شده و از بین می رود. عمر این کولرها بسیار بالا می باشد و قابل شستشو هستند. کولر گازی ایران رادیاتور را می توان با خیال راحت در مناطق مرطوب و گرم مورد استفاده قرار داد. گاز خنک کننده مورد استفاده در این کولرها با محیط کاملا سازگار هستند و آلودگی زیست محیطی ندارند و همچنین کاملا بی خطر هستند.

مزایای کولر گازی ایران رادیاتور

در این قسمت برخی از مزایای کولر گازی ایران رادیاتور را بیان خواهیم کرد. این کولر ها را می توان در همه محیط ها استفاده نمود‌. به عنوان مثال در منازل مسکونی، محیط های تجاری، اداری، مکان های درمانی، سالن ها و هتل ها استفاده از این کولر ها مناسب می باشد. ظاهر زیبای پنل داخلی با هر نوع دکوراسیون داخلی هماهنگ می باشد. بدنه این سیستم ها از استیل الکترولیتی ساخته شده است و دوام بسیار زیادی دارد و کاملا ضد زنگ و مقاوم است. کولر گازی ایران رادیاتور قابلیت سرمایش و گرمایش را دارد و به همین دلیل در فصل زمستان و تابستان قابل استفاده می باشند‌. در شهرهای بزرگ و آلوده می توان این کولرها را با خیال راحت استفاده نمود چرا که با فیلترهای با کیفیت آلودگی را از بین می برند. گاز مورد استفاده در این سیستم کاملا سازگار با محیط زیست می باشد. نکته مهم و بسیار حائز اهمیت در مورد این کولرها بهینه‌سازی مصرف انرژی می باشد. قیمت این دستگاه سرمایشی و گرمایشی بسیار مناسب است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش از ویژگی های بسیار مهم این سیستم می باشد.

معایب کولر گازی ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور نیز همانند سایر دستگاه ها در کنار مزایا و کارایی بسیار خوب، معایبی نیز دارد. یکی از نکات مهم درباره این کولرها نداشتن کیت اینورتر است. همچنین لوله مسی را در بسته بندی قرار نمی دهند ‌و مشتری باید خرید لوله مسی را خود به عهده بگیرد.

سخن پایانی

گروه بامین تهویه با معرفی برند ایران رادیاتور و ارائه محصولات این برند، کیفیت را به مشتریان هدیه می دهد. کولر گازی ایران رادیاتور از جمله اجناس موجود در این شرکت می باشد. برای خرید کولر گازی با برند ایران رادیاتور می توانید از واحد فروش استعلام بگیرید. کارشناسان ما پاسخگوی تمام سوالات شما می باشند.



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید