منو
کولر گازی کوچک برای اتاق
کولر گازی کوچک برای اتاق

سه شنبه 21 فروردین 1403

0 5511 18

کولر گازی کوچک برای اتاق

کولر گازی کوچک برای اتاق خواب باید مناسب با ابعاد اتاق و فضای مورد استفاده باشد، حداقل میزان صدا را دارا باشد و بهتر است به امکاناتی همچون حالت شب، عملکرد گرمایش و کنترل از طریق برنامه مجهز باشد. در این مقاله از بامین تهویه به چگونگی انتخاب یک کولر گازی یا اسپلیت کوچک برای اتاق یا فضای کوچک پرداخته ایم.

کولر گازی کوچک پرتابل دستگاهی ایده آل برای خنک کردن و نم زدایی اتاق است. یک کولر گازی کوچک برای اتاق خواب هوای گرم را از طریق شیلنگ تخلیه به بیرون منتقل می کند، بنابراین باید همیشه آن را نزدیک پنجره یا در قرار دهید. کولر گازی پرتابل نیز یک کولر گازی نسبتا کوچک است، بنابراین به دلیل چرخ ها می توانید به راحتی آن را جابجا کنید.

از یک کیت خوب درزگیر پنجره استفاده کنید تا کمترین میزان ممکن هوای گرم وارد اتاق شود. کولرهای گازی قابل تحویل فردا را اینجا ببینید.

یک دستگاه کولر گازی کوچک برای اتاق خواب یا فضای کوچک، قابل حمل دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد، دستگاه همراهی که هوای خنک را در مکان و زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید ارائه می دهد.

این کولر گازی ها بسیار ارزان تر از سیستم های تهویه مطبوع مرکزی کل خانه هستند و نیازی به قراردادن آنها روی لبه پنجره مانند یک کولر گازی پنجره ای سنتی نیست.

متخصصان بیش از 30 دستگاه کولر گازی قابل حمل را بررسی و آزمایش کردند. اگرچه کولر گازی های مرکزی و اتاقی همچنان قدرت خنک کنندگی بالایی دارند، بهترین کولر گازی های قابل حمل از آزمایش های ما می توانند دمای 72 درجه فارنهایت راحت را در طول هوای سرد حفظ کنند.

کولر گازی کوچک پرتابل

چگونه یک کولر گازی کوچک برای اتاق خواب انتخاب کنیم؟

با یک کولر گازی کوچک برای اتاق خواب که پرتابل باشد، می توانید در روزهای گرم تابستان از خنک شدن لذت ببرید. اما به چه میزان ظرفیت خنک کننده و کدام عملکردهای اضافی نیاز دارید؟ ما به شما در انتخاب یک کولر گازی کوچک پرتابل برای اتاق یا فضای کوچک کمک می کنیم.

هنگام انتخاب کولر گازی کوچک برای اتاق، مهم است که به اندازه کافی قدرتمند باشد و اگر نمی خواهید سر و صدا شما را اذیت کند، باید عملکردهای مناسبی داشته باشد. به همین دلیل مهم است که سوالات زیر را از خود بپرسید:

  1. کولر گازی کوچک را برای اتاق با چه ابعادی می خواهید؟

  2. حداکثر میزان صدای کولر گازی چقدر است؟

  3. کولر گازی باید چه عملکردی داشته باشد؟

  4. به کدام لوازم جانبی کولر گازی نیاز دارید؟

کولر گازی کوچک برای اتاق

کولر گازی کوچک را برای اتاق با چه ابعادی می خواهید؟

اینکه به چه کولر گازی نیاز دارید بستگی به اندازه منطقه و گرمای اتاق دارد. اتاقی با گرمای کم دارای محافظت خوب در برابر آفتاب، پنجره های کم و ایزوله خوب است. اتاقی با گرمای زیاد دارای پنجره های رو به جنوب، ایزوله بد، سقف بلند یا در سطح بالایی قرار دارد. هنگام انتخاب گرمای منطقه ای که می خواهید خنک شود را در نظر داشته باشید، بنابراین مطمئن شوید که کولر گازی مناسب را انتخاب می کنید.

پیشنهاد مطالعه بامین تهویه : مزایا و معایب کولر گازی پنجره ای

حداکثر میزان صدای کولر گازی چقدر است؟

حداکثر میزان صدای یک کولر گازی به اتاقی که آن را در آن قرار می دهید بستگی دارد. در اتاق خواب، ساکت بودن آن از اتاق نشیمن مهمتر است. بنابراین هنگام انتخاب، حداکثر سطح نویز را در نظر داشته باشید.

کولر گازی باید چه کارایی داشته باشد؟

  1. حالت شب : وقتی یک کولر گازی کوچک برای اتاق خواب یا فضای کوچک قرار می دهید، خوب است که حالت شب داشته باشد. با استفاده از این حالت، کولر به آرامی دمای اتاق را کاهش می دهد تا از سرد شدن شما در هنگام خواب جلوگیری کند. چراغ های کولر گازی نیز در اکثر موارد در حالت شب خاموش می شوند. خوب است، زیرا به همین دلیل در اتاق خواب شما تاریک می ماند.

  2. عملکرد گرمایش : آیا می خواهید در روزهای سردتر نیز از کولر گازی قابل حمل استفاده کنید؟ یک دستگاه تهویه مطبوع با عملکرد گرمایش انتخاب کنید. به این ترتیب، می توانید اتاق را هم خنک و هم گرم کنید. مفید است، زیرا برای این کار فقط به 1 محصول نیاز دارید.

  3. کنترل از طریق برنامه : آیا می خواهید قبل از رسیدن به خانه بتوانید کولر گازی را روشن کنید؟ یک دستگاه کولر گازی پرتابل کم مصرف با برنامه انتخاب کنید. از طریق برنامه، می توانید به راحتی تنظیمات را تنظیم کنید و ببینید چقدر در اتاق گرم است.

به کدام لوازم جانبی کولر گازی نیاز دارید؟

  1. مجموعه آب بندی پنجره : یک دستگاه کولر گازی کوچک قابل حمل دارای یک شیلنگ خروجی است که از آن برای تخلیه هوای گرم به بیرون استفاده می کند. به همین دلیل است که یک پنجره یا در باید همیشه باز باشد تا شلنگ اگزوز خارج شود. با یک مجموعه درزگیر پنجره، هوای گرم در بیرون باقی می ماند و شما مطمئن می شوید که هیچ حشره ای نمی تواند به داخل پرواز کند. برخی از تهویه مطبوع دارای یک مجموعه استاندارد آب بندی پنجره هستند، اما اینها در هر پنجره ای قرار نمی گیرند. اطمینان حاصل کنید که آیا مجموعه آب بندی پنجره ارائه شده برای پنجره شما مناسب است یا خیر.

  2. کابل پسوند : از آنجایی که تهویه مطبوع قابل حمل باید در فاصله 1.5 متری از پنجره قرار گیرد، ممکن است سوکتی در نزدیکی آن نباشد. در این صورت، به یک سیم کش یا نوار برق نیاز دارید. هنگام انتخاب، طول سیم کشش را در نظر داشته باشید. به این ترتیب، مطمئن هستید که می توانید کولر گازی را نزدیک پنجره قرار دهید.

به پیشنهاد بامین تهویه مقاله درجه مناسب کولر گازی و اسپلیت در تابستان را برای شروع فصل تابستان مطالعه نمیید.

سخن پایانی

پس از انتخاب کولر گازی کوچک برای اتاق خواب، جزئیات بیشتری در مورد 4 مدل کولر گازی کوچک و ارزان و همچنین نکات که باید هنگام خرید بهترین دستگاه برای خانه خود در نظر بگیرید، خواهید یافت.

سایر محصولات ما را از برترین محصولات تهویه مطبوع همچون فن کویل، داکت اسپلیت، کولر آبی، برج خنک کننده و هواساز از دست ندهید.



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید