منو
کولر گازی ایرانی
کولر گازی ایرانی

دوشنبه 2 اردیبهشت 1398

0 1330 498

کولر گازی ایرانی

کولر گازی ایرانی : کولر گازی ایرانی در واقع به کولر گازی هایی گفته می شود که برند و نام ایرانی و یا حتی غیر ایرانی دارند و در داخل کشور مونتاژ و تولید می شوند.

کولر گازی ایرانی در واقع به کولر گازی هایی گفته می شود که برند و نام ایرانی و یا حتی غیر ایرانی دارند و در داخل کشور مونتاژ و تولید می شوند.
متاسفانه بدلیل عدم وجود تکنولوژی ساخت کمپرسور داخلی هیچ نوع کولر گازی 100% ایران وجود ندارد.کولر گازی ایرانی تماما با کمپرسورهای سانیو ، میتسوبیشی ، GMCC و ... از برندهای خارجی تامین می شوند.
لذا با توجه به شعار رونق تولید و حمایت از تولید ملی بسیاری از شرکت های دولتی معزم به خرید کولر گازی ایرانی هستند. برخی از برندهای خارجی که در داخل مونتاژ می شوند هم شامل این دسته می شوند مانند کولر گازی تک الکتریک ، تک الکتریک در واقع از زیر مجموعه های شرکت مدیاست که به عنوان محصول ایرانی به فروش می رسد.

کولر گازی ایرانی
کولر گازی ایرانی در انواع اینورتر ، بدون اینورتر ، کم مصرف ، تروپیکال یا گرمسیری ، در مدل های پنجره ای ، دیواری و ایستاده تولید می شوند.
ظرفیت تولیدی کولر گازی ایرانی از حداقل 9000 تا حداکثر 60000 بی تی یو بر ساعت می باشد که برای متراژ از 10 تا 130 متر مربع مناسب است .
متاسفانه برخی از شرکت های تولید کننده کولر گازی ایرانی از متریال و قطعات نامرغوب استفاده می کنند که کارایی مناسبی ندارند و پیشنهاد می گردد در خرید کولر گازی ایرانی از برندهای معتبرتر انجام گردد.

پیشنهاد مطالعه : بهترین برند کولر گازی

مشاوره خرید انواع کولر گازی ایرانی در بامین تهویه


مشاورین شرکت بامین تهویه امکان ارائه مشاروه جهت انتخاب و خرید انواع کولر گازی ایرانی را به مشتریان محترم دارا میباشد.
فروشگاه اینترنتی بامین تهویه تمامی اطلاعات فنی و تصاویر دستگاه های کولر گازی را با نازل ترین قیمت ها جهت مقایسه دستگاهها و خرید آسان، خارج از محدوده زمانی و مکانی و به آسان ترین روش ممکن را در اختیار مشتریان محترم قرار داده است. 



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

لینک کوتاه