منو
نصب کولر گازی
نصب کولر گازی

سه شنبه 3 اردیبهشت 1398

0 2592 1043

نصب کولر گازی

نصب کولر گازی باید توسط متخصصین مجاز تحت نظر شرکت خدمات دستگاه صورت گیرد و از سپردن کار نصب به نصاب های تجربی و محلی باید خودداری گردد.
تمامی برند های معتبر کولرگازی دارای سیستم خدمات پس از فروش شامل نصب کولر گازی و تعمیرات و تامین قطعات هستند لذا پس از خرید کولر گازی  جهت نصب باید با شرکت پشتیبان هماهنگی لازم صورت گیرد.

به منظور تکمیل اطلاعات مشتریان عزیز، توضیحات جامع و تخصصی در رابطه با نصب کولر گازی با عناوین زیر در این مقاله بیان شده است.

  1. شرایط نصب کولر گازی
  2. هزینه نصب کولر گازی اسپلیت
  3. مشاوره و فروش کولر گازی در بامین تهویه

همچنین کاربران عزیز می توانند جهت مشاهده انواع مدل های کولر گازی، و مقایسه قابلیت های هر مدل و کاربری هر یک از مدل های کولر گازی و اسپلیت به لینک زیر مراجعه نمایند.

 

نصب کولر گازی باید توسط متخصصین مجاز تحت نظر شرکت خدمات دستگاه صورت گیرد و از سپردن کار نصب به نصاب های تجربی و محلی باید خودداری گردد.
تمامی برند های معتبر کولرگازی دارای سیستم خدمات پس از فروش شامل نصب کولر گازی و تعمیرات و تامین قطعات هستند لذا پس از خرید کولر گازی جهت نصب باید با شرکت پشتیبان هماهنگی لازم صورت گیرد.
شرکت پشتیبان و نصب کولر گازی در ۹۰ درصد موارد شرکت وارد کننده است 
مثال : برای نصب کولر گازی ال جی باید با شرکت گلدیران و برای نصب کولر گازی سامسونگ با سام سرویس هماهنگی انجام گردد.
در برخی موارد شرکت های ثانویه طبق قرار داد با وارد کننده خدمات و پشتیبانی ونصب را به عهده می گیرند.
 

شرایط نصب کولر گازی


مساحت و حجم فضای محل مورد نظر اولین بحث در مورد ظرفیت و نصب کولر گازی است. در بسیاری از موارد که بدون مشاوره خرید کولر گازی صورت گرفته متاسفانه امکان نصب به دلیل پایین بودن ظرفیت در مقابل متراژ محیط امکان ندارد و در صورت نصب دستگاه جوابگو نخواهد بود. 
مورد بعد طول لوله کشی است که برای ظرفیت های مختلف مقدار معینی است و نباید از متراژ آن فراتر باشد چرا که مشکل برگشت روغن باعث بروز ایراد فنی در دستگاه می گردد.

مورد سوم در نصب کولر گازی امکان اجرای لوله درین و شیب دهی و یا استفاده از پمپ درین برای تخلیه آب کندانس می باشد.

شماتیک نصب کولر گازی دیواری

مورد چهارم در نصب کولر گازی ظرفیت کنتور برق مجموعه است که در خیلی از موارد بدلیل پایین بودن ظرفیت کنتور منجر به تعویض کولر گازی و یا تقاضای تعویض کنتور می گردد.
مورد پنجم آب و هوای منطقه است .کولر های گازی اینورتر دار با کمپرسور اسکرال مناسب برای مناطق گرم سیر نیستند باید از کولر های حاره ای با کمپرسور پیستونی استفاده شود.
مورد ششم نوع کولر گازی و امکان نصب در محیط است.
 مثال: برای نصب کولر گازی پرتابل باید حتما لوله خرطومی را از درب یا پنجره به فضای بیرونی هدایت کرد و یا برای نصب کولر پنجره ای باید پنجره و یا دیوار مناسب برای این کار وجود داشته باشد.

نصب کولر گازی

هزینه نصب کولر گازی اسپلیت


بسیاری از شرکت ها اعلام می دارند که هزینه نصب کولر گازی رایگان است و مشتری غافل از اینکه مبلغی بالغ بر ۲۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان باید بپردازد خرید را انجام می دهد. هزینه ای که برای نصب کولر گازی اخذ میشود بعنوان هزینه ی سوراخ کاری ،‌ پایه پنل بیرونی ، کابل کشی ، ‌لوله کشی بیشتر از ۵ متر (هزینه لوله و نصب) و... می باشد. در کل با توجه به شرایط نصب و لوله کشی هزینه نصب متغیر است.
با توجه به تورم و افزایش قیمت ها کم کم شرکت ها ،خدمات خود را شامل هزینه می کنند و عملا نصب رایگان را در فروش حذف کرده اند و از ارائه لوله رایگان ۵ متری سرباز می زنند. در زمان خرید کولر گازی حتما شرایط نصب و وجود لوله رایگان را جویا شوید.
 

مشاوره و فروش کولر گازی در بامین تهویه


مشاورین شرکت بامین تهویه امکان ارائه مشاروه جهت انتخاب و خرید انواع کولر گازی را به مشتریان محترم دارا میباشد.
فروشگاه اینترنتی بامین تهویه تمامی اطلاعات فنی ، تصاویر و قیمت کولر گازی را جهت مقایسه دستگاهها و خرید آسان، خارج از محدوده زمانی و مکانی و به آسان ترین روش ممکن را در اختیار مشتریان محترم قرار داده است. 



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

لینک کوتاه