منو
بهترین داکت اسپلیت کم مصرف
بهترین داکت اسپلیت کم مصرف

سه شنبه 2 خرداد 1402

2 225 15

بهترین داکت اسپلیت کم مصرف

از عوامل تاثیرگذار در کاهش مصرف داکت اسپلیت می توان به وجود و یا عدم وجود سیستم اینورتر، نوع کمپرسور، انجام یک انتخاب صحیح با توجه به شرایط آب و هوایی محل سکونت و... اشاره کرد.

به منظور تکمیل اطلاعات مشتریان عزیز، توضیحات جامع و تخصصی در ارتباط با بهترین داکت اسپلیت کم مصرف با عناوین زیر به تفصیل بیان شده است.

  1. داکت اسپلیت چیست؟
  2. بهترین داکت اسپلیت کم مصرف کدام است؟
  3. انتخاب بهترین داکت اسپلیت کم مصرف


سیستم سرمایشی و گرمایشی یکی از ضروری ترین موارد در صنعت ساختمان سازی چه مسکونی و چه تجاری می باشد. بسته به نوع ساختمان، متراژ و دیگر موارد از سیستم ها و تجهیزات مختلفی استفاده می گردد. یکی از این تجهیزات داکت اسپلیت می باشد که هم در زمان سرما و هم گرما می توان از آن به نحو احسنت بهره برداری نمود. در نوشته پیش رو از بامین تهویه جهت اطلاع شما عزیزان ضمن توضیح در مورد بهترین داکت اسپلیت کم مصرف اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

داکت اسپلیت چیست؟

از جمله تجهیزاتی که در سیستم سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد داکت اسپلیت  ها هستند. داکت اسپلیت از جمله تجهیزاتی هستند که تولید سرمایش آن مانند اسپلیت ها می باشد. در صورتی که برای ایجاد گرما از آب گرم استفاده می شود. نکته دیگر در مورد داکت اسپلیت این می باشد که برای توزیع هوا از سیستم کانال کشی استفاده می گردد.

بهترین داکت اسپلیت کم مصرف کدام است؟

امروزه برندهای متعددی از داکت اسپلیت  در بازار وجود دارند. شاید همین دلیل، خرید داکت اسپلیت  را کمی سخت کرده باشد. اما فارغ از اینکه وسیله مورد نظر تولید شده در چه کشور و کدام کارخانه سازنده باشند داکت اسپلیت  بایستی دارای تجهیزاتی باشد که مصرف برق آن را کاهش دهد. به همین دلیل می توان موارد زیر را نام برد:

بهترین داکت اسپلیت کم مصرف کدام است؟

استفاده از سیستم اینورتر

اینورتر قطعه ای است که در کنار کمپرسور کولر نصب گردیده و وظیفه آن کاهش یا افزایش دور کمپرسور می باشد. این کاهش یا افزایش دقیقا بر مبنای برنامه داده شده به دستگاه برای برودت مناسب محیط می باشد.

داکت اسپلیت هایی که فاقد سیستم اینورتر می باشند بخاطر استفاده از ظرفیت صد در صد برق مصرفی  زیادی دارد. در صورتی که در سیستم اینورتر این مصرف برق به حدود پنجاه درصد کاهش پیدا می کند.

از دیگر مزیت هایی که برای سیستم های داکت اسپلیت های اینورتر دار نسبت به نوع معمولی آن می توان در نظر گرفت برودت یکپارچه محیط می باشد. البته برخی از داکت اسپلیت ها از سیستم اینورتر فوق سوپر استفاده می کنند که باز هم مصرف برق را کمتر می کند. اگر می خواهید برای خرید داکت اسپلیت  اقدام کنید، حتما با بررسی جزئیات وسیله در زمینه اینورتر گزینه بهتر را انتخاب کنید.

بهترین داکت اسپلیت کم مصرف با نوع کمپرسور

مورد دیگری که نقش مهمی در برق مصرفی داکت اسپلیت  دارد نوع کمپرسور بکار رفته در داکت اسپلیت می باشد. کمپرسور را به عنوان قلب یک سیستم خنک کننده می شناسند. به همین دلیل در شرایط جغرافیایی متفاوت کارایی کمپرسور داکت اسپلیت  بهتر مشخص می شود. زمانی که کمپرسور فشار زیادی را تحمل می کند مسلما مصرف انرژی بیشتری را می طلبد. به همین خاطر حتما بایستی موقعیت جغرافیایی محل سکونت خود را نیز در نظر بگیرید. برای همین بهتر است توصیه های زیر را در نظر داشته باشید:

·         اگر در مناطق با آب و هوای معتدل هستید بهتر است از داکت اسپلیت با کمپرسور نوع روتاری استفاده کنید.

·         در صورتی که در محل گرم و مرطوب قرار دارید بهتر است از داکت اسپلیت  با کمپرسور نوع پیستونی استفاده کنید.

·         کمپرسور اسکرال بهترین گزینه برای داکت اسپلیت  خریداری شده می باشد و مناسب هرنوع آب و هوای جغرافیایی است.

پیشنهاد مطالعه : مقایسه مصرف برق کولر گازی با داکت اسپلیت

انتخاب بهترین داکت اسپلیت کم مصرف

با توجه به توضیحات داده شده به عنوان جمع بندی بایستی بگوییم اگر قصد خرید داکت اسپلیت دارید حتما در مرحله اول به این نقطه توجه داشته باشید که در چه منطقه جغرافیایی سکونت دارید‌. نکته دوم حتما  داکت اسپلیت ی را خریداری کنید که مجهز به سیستم اینورتر باشد. چرا که این امر در کاهش مصرف برق نقش مهمی دارد. برای این که بتوانید بهترین گزینه را در مصرف پایین انتخاب کنید، بهترین کار مشورت با متخصصان این امر است. کارشناسان بامین تهویه برای انتخاب گزینه ای کم مصرف در میان داکت اسپلیت  ها به شما بهترین مشاوره ها را می دهند.

سخن آخر

انتخاب بهترین داکت اسپلیت  کم مصرف به مولفه های بسیاری بستگی دارد. حتما به برند داکت اسپلیت، خرید از مراکز معتبر و خدمات پس از فروشی که ارائه می شود نیز توجه نمایید. در بازار امروز داکت اسپلیت های مختلفی با برندهای گوناگون وجود دارد اما با توجه به کارایی و امتحانی که پس داده برندهای مختلفی توسط متخصصان این امر توصیه می شود.


2 دیدگاه یافت شد!

نظرات
نجفی
پنجشنبه 19 مرداد 1402

سلام.ببخشید می خواستم بدونم مصرف برق داکت اسپلیت زیاده؟

بامین تهویه
بامین تهویه
پنجشنبه 19 مرداد 1402

سلام.
دوست عزیز بله متاسفانه برق مصرفی داکت اسپلیت زیاد است.


دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید