منو
اسپلیت سقفی
اسپلیت سقفی

چهارشنبه 8 خرداد 1398

0 4873 1078

اسپلیت سقفی

اسپلیت سقفی در سه مدل سقفی توکار یا همان داکت اسپلیت ، سقفی رو کار یا همان اسپلیت سقفی زمینی و سقفی کاستی از ظرفیت ۱۸۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت تولید می شود .اسپلیت های سقفی به نسبت اسپلیت دیواری دارای قیمت بالاتری هستند.

اسپلیت سقفی در سه مدل سقفی توکار یا همان داکت اسپلیت ، سقفی رو کار یا همان اسپلیت سقفی زمینی و سقفی کاستی از ظرفیت ۱۸۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت تولید می شود.اسپلیت های سقفی به نسبت اسپلیت دیواری دارای قیمت بالاتری هستند.
 

اسپلیت سقفی توکار


اسپلیت سقفی توکار یا همان داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی بصورت مرکزی نصب می شود و می توان از آن برای اتاق های مختلف انشعاب گرفت .اسپلیت های سقفی یا همان داکت اسپلیت ها از ظرفیت ۱۲۰۰۰تا ۹۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت تولید می شوند.با نصب داکت اسپلیت دیگر نیاز به نصب دستگاه های مجزا برای هر اتاق نیست.
برای نصب داکت اسپلیت ها حتما باید در ساختمان سقف کاذب پیش بینی شده باشد و طول سقف بلند باشد که اجرای کانال کشی با مشکل مواجه نشود.
طول لوله کشی بین پنل بیرویی و داخلی در داکت اسپلیت ها نسبت به مدل های دیگر بیشتر است و امکان نصب در اکثر پروژه ها را ممکن می سازد.
اسپلیت های سقفی معمولا به صورت دو فصلی سرد و گرم تولید می شوند اما با توجه به مقرون به صرفه نبودن سیستم گرمایش آنها در فصل زمستان با استفاده از سیستم تراکمی ، روی بدنه یونیت داخلی آنها امکان نصب کویل گرمایش وجود دارد که می توان آن را به پکیج یا موتور خانه متصل نمود . در اینحالت تنها فن داخلی دستگاه روشن می شود و گرمایش را از طریق کویل گرمایی به محیط می دهد.
اسپلیت سقفی توکار یا همان داکت اسپلیت ها دارای کنترلر دیواری هستند که به صورت دستی و یا کنترل از راه دور می توان به آنها فرمان داد.
دستگاه های داکت اسپلیت بصورت اینورتر دار و یا بدون اینورتر با گاز مبرد R22 و یا R410 تولید می شوند.

اسپلیت سقفی توکار

اسپلیت سقفی روکار


اسپلیت سقفی روکار که طرفدار زیادی در کشور ما ندارد دارای پنل داخلی روکار است که نیازی به وجود سقف کاذب ندارد و به زیر سقف متصل می شود. اسپلیت سقفی روکار را می توان بصورت زمینی هم نصب نمود (مانند دستگاه فن کویل)این دستگاه هم مانند سایر دستگاه ها درای پنل بیرونی است که باید با لوله به پنل داخلی متصل شوند. 
اسپلیت های روکار را تنها چند برند خاص تولید می کنند ،مانند اجنرال و میتسوبیشی و... .
رنج ظرفیتی این دستگاه از ۲۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت است و معمولا بصورت تک فصلی سرمایشی تولید می شود. این دستگاه دارای کنترل از راه دور و سیستم کنترل روی خود دستگاه است.

اسپلیت سقفی روکار

اسپلیت کاستی


اسپلیت کاستی که به صورت کاستی ۴ طرفه تولید می شود.درون سقف کاذب نصب می شوداما پنل آن قابل رویت است این دستگاه دارای کنترل از راه دور برای فرمان به دستگاه است.
رنج ظرفیتی این کولر ها از ۱۸۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت است که در بعضی از برند ها بصورت اینورتر دارنیز تولید می شود.
از خصوصیات این دستگاه پرتاب باد چهار طرفه آن است که برای سالن های وسیع پیشنهاد می گردد.
مانند سایر اسلیت ها پنل داخلی و خارجی به وسیله لوله های مسی به یکدیگر مرتبط می شوند.
اسپلیت کاستی در برخی از برند ها بصورت دو فصل سرد و گرم نیز تولید می شود.
این دستگاه به نسبت سایر مدل ها دارای قیمت تمام شده بالاتری است چرا که داراری سیستم درین تشتک و پمپ درین است و از طراحی خاصی بهره می برد.
طول لوله کشی در اسپلیت کاستی سقفی مانند داکت اسپلیت ها زیاد است و می توان پنل بیرونی را روی تراس و یا بام قرار داد.
محل نصب پنل داخلی دستگاه کولر اسپلیت کاستی در مرکز سالن است و یا اگر سالن بصورت مستطیلی است از دو یا چند دستگاه با فاصله مشخص استفاده می شود.

اسپلیت کاستی

مشاوره و فروش کولر گازی و اسپلیت در بامین تهویه


مشاورین شرکت بامین تهویه امکان ارائه مشاروه جهت انتخاب و خرید کولر گازی در برند ها و مدل های گوناگون را به مشتریان محترم دارا میباشد.
فروشگاه اینترنتی بامین تهویه تمامی اطلاعات فنی و تصاویر دستگاه های کولر گازی و اسپلیت را با نازل ترین قیمت ها جهت مقایسه دستگاهها و خرید آسان، خارج از محدوده زمانی و مکانی و به آسان ترین روش ممکن را در اختیار مشتریان محترم قرار داده است. 



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید