منو
آموزش تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری
آموزش تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری

سه شنبه 13 دی 1401

0 439 20

آموزش تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری

تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری اقدامی مهم در شروع فصل سرما می باشد و باید از آن مطلع باشید.

به منظور تکمیل اطلاعات مشتریان عزیز، توضیحات جامع و تخصصی در ارتباط با آموزش تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری با عناوین زیر به تفصیل بیان شده است.

  1. فصل سرما و عملکرد پکیج ها
  2. نحوه تغییر و تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری
  3. آیا تغییر حالت در پکیج ها یکسان است؟
  4. تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری بوتان
  5. تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری ایران رادیاتور

با ورود فصل‌های سرد، تعداد زیادی از مردم به دنبال راهکارهایی هستند تا گرما و راحتی خود را در منازل حفظ کنند. یکی از راه‌حل‌های موثر در این زمینه، تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری است. در این مقاله، به طریقه‌ها و نکات کلیدی این تبدیل پرداخته خواهد شد.

فصل سرما و عملکرد پکیج ها

با شروع فصل سرما عملکرد پکیج ها حتما باید تغییر کند و از حالت تابستانه در بیاید. تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل این آموزش را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. با این آموزش می توانید به رلحتی عملکرد پکیج را برای فصل زمستان تغییر دهید.

این قابلیت تغییر حالت و عملکرد در تمام پکیج های دیواری وجود دارد و فقط کافی است نحوه اجرا را بدانید. برعکس این حالت نیز قابل اجرا می باشد و با اتمام فصل سرما نی توان تغییراتی در عملکرد پکیج اعمال نمود. در ادامه با این آموزش گام به گام با ما همراه باشید‌.

آموزش تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری

نحوه تغییر و تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری

در اولین گام برای تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری، باید آن‌ را خاموش نمایید. هرگز این فرایندها را در زمان روشن بودن پکیج دیواری انجام ندهید. در گام بعدی شیر های رفت و برگشت زیر پکیج دیواری خود را باز نگه دارید.

بعد از این کار به سراغ تمام رادیاتورهای ساختمان خود بروید و کلیه شیرهای رفت را باز کنید. اقدام مهم بعدی در این مرحله هواگیری نمودن تمام رادیاتورها می باشد. پس از انجام این کارها، ولوم پکیج خود را روی حالت زمستانه قرار دهید. پس از این کار باید درجه حرارت شوفاژ ها را رپی دمای مورد نظر خود قرار داده و تنظیم نمایید.

آیا تغییر حالت در پکیج ها یکسان است؟

با توجه به ساختار پکیج های دیواری، تیدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری در برندهای مختلف یکسان نیستند. اما باید گفت که کلیت کار تفاوت چندانی با هم ندارد. به عنوان مثال در رادیاتورهای پنلی تنظیمات کاملا متفاوت خواهد بود. این نکته را برای آگاهی شما بگوییم که در بیشتر پکیج های دیواری برای نشان دادن حالت تابستانه از نماد خورشید استفاده نی نمایند. همچنین علامت دانه برف حالت زمستانه را در پکیج ها نشان می دهد.

تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری بوتان

از آن جایی که برند بوتان جزء پر طرفدارترین ها می باشد، در این قسمت تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری با این مارک را توضیح می دهیم. برای این کار نیز ابتدا سیستم را خاموش کرده و درجه فشار را روی ۱.۵ بگذارید. شیر فلکه های زیر پکیج را باز کنید.

همچنین شیرهای رفت و برگشت شوفاژ و رادیاتورها را نیز باز نمایید. ولوم‌ را در حالت زمستانه بگذارید. سپس دمای پکیج را افزایش داده و اجازه دهید گرم شود. با این اقدامات پکیج وارد حالت زمستانه خواهد شد. باز هم تاکید می کنیم که هنگام روشن بودن پکیج این کار را انجام ندهید چرا که هوا وارد سیستم خواهد شد و مصرف انرژی را افزایش داده و در عوض بازدهی را پایین می آورد.

پیشنهاد مطالعه : پکیج کجا باید نصب شود؟

تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری ایران رادیاتور

برای تغییر و تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری با برند ایران رادیاتور کلیت کار تفاوتی ندارد. برای شروع حتما باید دستگاه را خاموش نمایید. پس از آن شیر رفت و برگشت را کاملا باز کرده و تمام رادیاتور ها را هواگیری کنید. با این کار فشار آب در رادیاتورها افت می کند.

اگر برای اولین بار این کار را انجام می دهید حتما شیر برگشت کوچک پایین را نیز باز کنید. برای باز نمودن شیرها ابتدا درپوش پلاستیکی را باز نموده و با آچار داخل شیر را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. پس از هواگیری رادیاتورها فشار را تنظیم نمایید. ولوم زمستانی پکیج ایران رادیاتور را روی درجه مورد نظر تنظیم نموده و احازه دهید که رادیاتورها گرم شوند.

سخن پایانی

در این مقاله از بامین تهویه تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری را آموزش دادیم.با رعایت این گام‌ها و نکات کلیدی، می‌توانید پکیج دیواری خود را به بهترین شکل برای فصل زمستان آماده کنید و از گرمای مطلوب در منزل خود لذت ببرید.

زمان خرید پکیج بوتان یا اطلاع از قیمت پکیج ایران رادیاتور این اطلاعات بسیار کاربردی و مهم می باشد. از این رو مطالب را مطالعه بفرمایید و سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید.



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

لینک کوتاه

مقالات بیشتر