منو
مناسب ترین پکیج برای منزل
مناسب ترین پکیج برای منزل

شنبه 7 آبان 1401

0 366 29

مناسب ترین پکیج برای منزل

انتخاب مناسب ترین پکیج برای منزل موضوعی است که بسیاری از خانواده ها با آن درگیر هستند. از این رو برای آگاهی شما هنگام خرید پکیج این مقاله را به نگارش در آورده ایم.

در سایت بامین تهویه می توانید قیمت پکیج ایران رادیاتور که بهترین برند ایرانی می باشد را استعلام بگیرید. همچنین برای خرید پکیج بوتان می توانید با کارشناسان ما مشورت نمایید‌. در ادامه راهکارهای بسیار خوبی در زمینه انتخاب پکیج در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پکیج را بیشتر بشناسیم

قبل از این که درباره انتخاب مناسب ترین پکیج برای منزل صحبت به میان بیاید، بهتر است درباره این سیستم گرمایشی قدری مطلب بگوییم. با این وسیله گرمایشی می توان آب گرم مصرفی را تامین نمود و هوای گرم و مطبوعی به محیط منزل هدیه داد. در بازار برندهای مختلف با قیمت های گوناگون و تنوع زیاد وجود دارد. با توجه به متراژ منزل و موقعیت آن این امکان برای شما وجود دارد که بهترین گزینه را برگزینید.

پکیج دیواری چه مزایایی دارد؟

همان گونه که می دانید امروزه پکیج ها رایج ترین و متداول ترین سیستم گرمایشی برای منازل با هر متراژی می باشد. در سراسر جهان استفاده از موتورخانه، آبگرمکن ، شوفاژ مرکزی و دیگر سیستم های گرمایشی منسوخ شده و از این رو آشنایی با مناسب ترین پکیج برای منزل از مسئله های مهم به حساب می آید. قابل ذکر است که حتی در مکان های تجاری نیز از این سیستم استفاده می کنند. از مزیت های این سیستم و دلیل محبوبیت آن‌ می توان به کارایی بیشتر، هزینه کمتر و سر و صدای کم آن اشاره نمود.‌ این دستگاه فضای بسیار کمتری اشغال می نماید و از نظر نگهداری مشکلی برای شخص به وجود نمی آورد. بسیار کم مصرف هستند اما در عین حال کارایی خیلی خوبی دارند. انرژی با این سیستم هدر نمی رود و می توان در کمترین زمان ممکن به آب گرم و هوای مطبوع دست یافت. تمام واحدهای موجود در ساختمان می توانند مستقلا این دستگاه را داشته باشند و به راحتی تنظیم و کنترل نمایند.

مناسب ترین پکیج برای منزل، دیواری است یا زمینی؟

هنگام خرید به این نکته دقت کنید که مناسب ترین پکیج برای منزل از کدام نوع می باشد. پکیج ها در نمونه های دیواری و زمینی وجود دارند. باید از نظر موقعیت منزل خود و نحوه تعمیر و سرویس پکیج بسیار دقت کنید. از نظر کارایی، میزان مصرف و عمر طولانی، پکیج های دیواری بسیار مناسب تر هستند. اما اگر از نظر متراژ منزل مشکلی ندارید و فضای کافی در دست شماست، می توانید پکیج های زمینی را انتخاب بفرمایید. مراحل تعمیر و سرویس این پکیج ها نیز بسیار راحت می باشد.‌

مناسب ترین پکیج برای منزل با توجه به متراژ

متراژ و مساحت منزل نکته بسیار مهمی در این امر است و حتما باید به آن توجه ویژه کرد. مناسب ترین پکیج برای منزل باید با توجه به متراژ انتخاب شود‌. در زمان خرید این اطلاعات را در اختیار فروشنده و کارشناس ها قرار دهید و از راهنمایی های آن ها استفاده نمایید. خانه های دوبلکس، دو‌طبقه و ساختمان های بالای نود متر هر کدام به پکیج های مناسب با خود نیاز دارند. پس هنگام خرید پکیج حتما ظرفیت آن را در نظر بگیرید و بهترین گزینه را خریداری نمایید.

پکیج تک مبدل انتخاب کنیم یا دو مبدل؟

یکی از مسائلی که هنگام انتخاب مناسب ترین پکیج برای منزل باید مورد توجه قرار دهیم تعداد مبدل این سیستم می باشد. در پکیج های تک مبدل ، وظیفه گرم کردن آب و تهیه هوای گرم و مطبوع را تنها همین مبدل انجام می دهد. اما در نمونه های که دو مبدل دارند این وظیفه ها بین هر دو مبدل تقسیم خواهد شد. پکیج هایی که دو مبدل دارند گرمای یکنواخت و بهتری به شما می دهند و در ضمن خیلی کمتر و دیرتر جرم می گیرند و این به بهبود کارایی آن ها کمک زیادی می کند‌. به همین دلیل اگر در منطقه ای سکونت دارید که املاح آب بالا می باشد، حتما پکیج های دو مبدل را در برنامه خود قرار دهید.

مناسب ترین پکیج برای منزل از نظر فن

مسئله مهم دیگر این است که مناسب ترین پکیج برای منزل شما مدل فن دار یا بدون فن می‌باشد. این امر به محل نصب پکیج در منزل شما بستگی دارد. در برخی از منازل این سیستم را در بالکن و بعضی در داخل خانه نصب می نمایند. اگر فضای منزل شما به گونه ای است که مجبور هستید پکیج را در بالکن نصب کنید، حتما از مدل های فن دار استفاده نمایید. این سیستم ها به گونه ای طراحی شده اند که فضای احتراق آن ها بسته است و در معرض باد و طوفان های قوی مقاومت بالا دارند‌. در غیر این صورت می توانید مدل بدون فن را خریداری نمایید.

میزان مصرف آب گرم و تاثیر آن در انتخاب مناسب ترین پکیج برای منزل

میزان آب گرم مصرفی در منزل شما امری بسیار مهم می باشد. از این رو هنگام خرید مناسب ترین پکیج برای منزل این نکته را در نظر بگیرید. اگر قرار است مصرف زیادی داشته باشید، حتما باید پکیج های مخزن دار که ظرفیت حرارتی بالایی دارند را خریداری نمایید. اما در صورتی که مصرف شما معمولی است نمونه های بدون مخزن مناسب است. این سیستم ها نسبت به آب گرمکن ها مصرف گاز کمتری دارند و از نظر مصرف آب و گاز و دیگر انرژی ها گزینه بسیار مناسبی هستند‌.

سخن پایانی

در سایت بامین تهویه انواع مدل های پکیج با مارک های معتبر از جمله ایران رادیاتور و پکیج بوتان را می توانید مشاهده و خریداری نمایید. کارشناسان مجرب ما هنگام انتخاب مناسب ترین پکیج برای منزل، شما را راهنمایی خواهند کرد. قیمت پکیج ایران رادیاتور را می توانید از واحد فروش استعلام بگیرید. همچنین در مورد خرید پکیج بوتان نیز از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید.

 



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید