منو
متداول ترین ارورها در انواع پکیج
متداول ترین ارورها در انواع پکیج

چهارشنبه 5 مرداد 1401

0 302 21

متداول ترین ارورها در انواع پکیج

آشنایی با متداول ترین ارورها در انواع پکیج می تواند در یافتن مشکلات آن به شما کمک زیادی بکند و بتوانید به بهترین صورت ممکن آن را برطرف نمایید.

چرا که امروزه استفاده از پکیج بسیار متداول و رایج است و یکی از ابزارهای زندگی مدرن به حساب می آید. از این رو سایت بامین تهویه رایج ترین ارورها را گردآوری کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد.

تعمیر انواع پکیج

همه می دانید که زمان انتخاب، همه خرید پکیج بوتان یا خرید پکیج ایران رادیاتور را پیشنهاد می دهند‌. در واقع خدمات این برندها به گونه ای است که خریدار با خیال راحت از این دستگاه استفاده نماید. با سیستم های عیب یابی می توان به سرعت مشکل را پیدا کرده و در جهت رفع آن اقدام نمود‌. بدیهی است که ارورها و مشکلات برندهای مختلف یکسان نیستند.

قطعات مختلف تشکیل دهنده پکیج

قبل از این که بتوانید متداول ترین ارورها در انواع پکیج را تشخیص دهید، باید آشنایی اجمالی از این دستگاه داشته باشید. قطعات متعدد در هر پکیج کنار هم گرد آمده اند و منجر به عملکرد درست دستگاه می شوند‌. اصلی ترین قطعه در هر پکیج، برد الکترونیکی آن است که تمام دستورات را صادر می کند و‌در واقع مغز متفکر آن‌ به حساب می آید. اجزای مختلف پکیج شامل این موارد هستند: کلید جریان، شیر سه طرفه، شیر تخلیه آب مدار گرمایش، پمپ خطی، شیر اطمینان، کلید حرارتی، شیر هواگیری، ترموستات دود، محدود کننده جریان آب، سنسور فشار آب، مبدل حرارتی ، سیستم ضد یخ و ... این قطعات هر کدام وظیفه خاص و مهمی در پکیج دارند و مشکل در هر مورد باعث می شود که کارکرد پکیج با مشکل مواجه شود. 

آیا متداول ترین ارورها در انواع پکیج را می دانید؟

ارورهای متعددی در پکیج ها نشان داده می شود که برخی از آن ها را نمی توان به راحتی برطرف نمود و نیاز به حضور شخص متخصص دارد. اما آگاهی از ارورها اهمیت زیادی دارد و می تواند در نگهداری از پکیج کمک زیادی به شما بکند. در ادامه تعدادی از متداول ترین ارورها در انواع پکیج را عنوان خواهیم کرد.

ارور A01 نشان دهنده چیست؟

یکی از متداول ترین ارورها در انواع پکیج، A01 است‌. نشان دادن این ارور احتمالا همراه با روشن نشدن مشعل است. دلیل این مشکل می تواند قطع شدن گاز یا خراب بودن فندک باشد‌. قبل از هر کاری منبع گاز ورودی را چک‌ نمایید‌. احتمال دارد این ورودی بسته باشد‌. اگر مشکل از این قسمت نبود، حتما با تعمیرکار متخصص مشورت نمایید. البته زمان خرید پکیج بوتان، خدمات پس از فروش برای شما انجام خواهد شد.

ارور A02 چیست؟

این ارور همراه با خرابی پمپ حرارتی یا وجود رسوب در مبدل ثانویه، گرفتگی صافی برگشت یا مشکل در شیر موتور ایجاد می شود‌. در صورتی که این ارور را در صفحه نمایش مشاهده نمودید، با تعمیرکار تماس بگیرید. با خرید پکیج ایران رادیاتور، این خدمات به راحتی برای شما انجام خواهد شد.

چه موقع پکیج، ارور A04 را نشان می دهد؟

ارور A04 نیز از متداول ترین ارورها در انواع پکیج است. اگر کلید حداقل فشار آب پکیج دچار مشکل شده باشد، این ارور نمایان می شود. کم شدن فشار ورودی آب به پکیج دلیل این ارور است. ابتدا باید فشارسنج دستگاه را مورد بررسی قرار داد و آن را بر روی دو تنظیم نمود.

ارور A06 را بشناسیم.

خرابی در سنسور تشخیص دما، باعث این ارور می شود. در صورت مشاهده باید با تعمیرکار تماس گرفته و برای تعویض این قطعه اقدام نمود.

ارور A11 به دلیل وجود مشکل در حسگر دما

در ادامه مرور متداول ترین ارورها در انواع پکیج، ارور A11 را مورد بررسی قرار می دهیم. این ارور به سه دلیل به وجود می آید. اول این که فشار گاز تنظیم نباشد. مسئله بعد این است که فاصله الکترود جرقه زن تنظیم نباشد و مورد آخر خرابی حسگر دما می باشد. برای رفع این مشکل ابتدا گاز ورودی را چک کنید. تنظیم فاصله جرقه زن و محفظه اشتعال کار سختی نیست اما بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

کلام آخر

حال که به دلیل علاقه به زندگی و وسایل مدرن و نجات از موتورخانه و آبگرمکن ، پکیج را انتخاب نموده اید، باید در حفظ و نگهداری از آن تلاش کنید‌. متداول ترین ارورها در انواع پکیج را بشناسید و در صورت مشاهده با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید. این مطالب مفید توسط سایت بامین تهویه گردآوری شده و تقدیم به شما می شود.



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید