منو
بهترین برند کولر آبی کدام است؟
بهترین برند کولر آبی کدام است؟

دوشنبه 28 فروردین 1402

0 327 24

بهترین برند کولر آبی کدام است؟

کولر آبی برای مناطق گرم و خشک گزینه ای بسیار مناسب است چرا که با تبخیر آب، قادر است هوا را خنک سازد‌. این کولرها با فرایند سرمایش تبخیری کار می کنند.

به منظور تکمیل اطلاعات مشتریان عزیز، توضیحات جامع و تخصصی در ارتباط با بهترین برند کولر آبی کدام است؟ با عناوین زیر به تفصیل بیان شده است.

  1. ساختار کولر آبی
  2. مزایا و معایب کولر آبی
  3. آشنایی با انواع برندهای کولر آبی

 

اگر قصد خرید کولر آبی ارزان و با کیفیت را دارید می توانید از سایت بامین تهویه خرید را انجام دهید. برندهایی همچون آبسال، سپهر الکتریک، ارج، انرژی و سایر برندهای عالی و معتبر در این سایت وجود دارند و می توانید برند مورد نظر خود را خریداری نمایید. قیمت ها را می توانید از واحد فروش استعلام بگیرید.

ساختار کولر آبی

ساختار کولر آبی چگونه است؟ همان گونه که گفته شد کولرهای آبی با سیستم سرمایش تبخیری کار می کنند. حتی کولر آبی از ورق های گالوانیزه می باشد و شکل آن ها به صورت مکعبی است. به این دلیل که این کولرها باید در فضای بیرون از ساختمان باشد، بدنه آن ها را صد زنگ می سازند و از رنگ مقاوم استفاده می نمایند تا از پوسیدگی آن جلوگیری شده و در برابر رطوبت مقاوم شوند‌.

امروزه از این دستگاه برای خنک کردن هوا زیاد استفاده می شود. مخصوصا در مناطق خشک این کولرها طرفداران زیادی دارد و دلیل این امر عملکرد آن ها می باشد. چرا که کولرهای آبی با ایجاد رطوبت از خشک شدن هوا جلوگیری می کنند و هوا را بسیار لطیف می سازند.

مزایا و معایب کولر آبی

استفاده از کولر آبی مزایای خاص خود را دارد از جمله این که تعمیر و نگهداری آن ها بسیار راحت می باشد و مصرف برق بسیار کمی دارند. بازده سرمایشی این کولرها نیز بسیار بالا می باشد و قیمت آن ها نیز مناسب است. در بیشتر مناطق ایران می توان از این کولرهای آبی استفاده نمود.

اما در کنار این مزایا باید گفت که معایبی نیز برای این کولرها وجود دارد که یکی از بزرگ ترین و مهم ترین این معایب استفاده زیاد از آب است. این کولرها برای خنک شدن و کارکرد بهتر باید آب زیادی مصرف نمایند و با وجود کم آبی ها استفاده از آن ها نیاز به مصرف زیاد آب دارد.

مسئله مهم دیگر این است که پوشال های این کولرها محل گرد و غبار و قارچ ها هستند و رطوبت موجود در این پوشال ها مسئله را بیشتر می کند. این عوامل با جریان هوا به داخل ساختمان راه پیدا می کنند.

پیشنهاد مطالعه : دلایل بد بوی کولر گازی

آشنایی با انواع برندهای کولر آبی

در این قسمت از مقاله سعی داریم که انواع برندهای کولر آبی را برای شما شرح دهیم. برندهای زیادی در بازار وجود دارند و شما می توانید بر حسب سلیقه خود نمونه مناسب را انتخاب نمایید. این نکته را به یاد داشته باشید که اگر در مناطق بسیار گرم و مرطوب کشور زندگی می کنید این گزینه اصلا برای شما مناسب نیست.

معرفی کولر آبی برند آبسال

در بازار ایران برند آبسال تقریبا یکه تاز کولر آبی ها است. دلیل این محبوبیت کیفیت و قیمت مناسب این کولر ها می باشد. بدنه این کولرها از حنس گالوانیزه بوده و در برابر آفتاب قدرت ماندگاری بسیار زیادی دارد. گارانتی این شرکت بر روی محصولات خود پنج سال می باشد و همین امر اطمینان را در دل مشتریان تقویت می سازد.

کولر آبی سپهر الکتریک

یکی دیگر از برندهای خوب و معروف کولر آبی سپهر الکتریک است که محبوبیت آن به دلیل تکنولوژی آن ها می باشد. نکته جالب این است که در این کولرها پوشال استفاده نشده است و به جای آن از پد سلولزی استفاده خواهد شد. این پد ها راندمان سرمایشی این کولرها را به میزان زیادی افزایش می دهد. صدای این کولرها بسبار کم اما پرتاب باد بسیار پرقدرتی دارد. همچنین بدنه‌ این کولر آبی در برابر نور خورشید، گرما و رطوبت بسیار مقاوم است.

برند اجنرال برای کولر آبی

می توان گفت که کولر آبی اجنرال در رده کولرهای پر فروش قرار دارد و بسیار قابل اطمینان می باشد. تکنولوژی این کولرهای آبی به گونه ای است که از ورود ریزگردها به داخل جلوگیری می نماید.

کولر آبی آزمایش

کولر آبی آزمایش نیز بسیار با کیفیت بوده و گزینه مناسبی برای استفاده می باشد. این کولر کلید محافظ جان دارد‌ بدنه این کولرهای آبی از جنس گالوانیزه بوده و مقاومت بسیار خوبی دارد.

کولر آبی برند انرژی

کولر آبی انرژی این برند تقریبا قدیمی در بازار است و زیاد شناخته شده است. اما نکته مهم این است که محصولات کولر آبی این برند از نظر کیفیت با برندهای دیگر هم خوانی دارد و رقیب آن ها به شمار می رود. بدنه و قطعات این کولر های آبی بسیار با کیفیت می باشد.

سخن پایانی

گروه بامین تهویه انواع برندهای کولر آبی را برای عرضه دارد و همه را در سایت به نمایش گذاشته است. اطلاعات مربوط به این کولرها را می توانید از واحد فروش استعلام بگیرید. برای خرید کولر آبی ارزان و باکیفیت این مسیر بهترین و مطمئن ترین مسیر به حساب می آید. برندهای معتبری از جمله آبسال، سپهر الکتریک، اجنرال و سایر برندهای عالی در سایت قابل مشاهده هستند. مشاوران ما آماده راهنمایی شما عزیزان هستند.



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

لینک کوتاه

مقالات بیشتر