منو
بررسی مشخصات دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل mi 3c
بررسی مشخصات دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل mi 3c

شنبه 3 تیر 1402

0 341 12

بررسی مشخصات دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل mi 3c

شرکت شیائومی یک برند آشنا در کشور ایران است که همه ما با آن آشنایی داریم. شیائومی دستگاه تصفیه هوا در مدل‌های مختلف و باکیفیت و عملکرد قابل‌قبولی تولید کرده است.
در این مقاله به بررسی مشخصات یکی از بهترین مدل های آن یعنی mi 3c پرداخته ایم.

مشخصات دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی چیست ؟

دستگاه تصفیه‌کننده هوا دارای چند فیلتر است که ازبین‌برنده انواع ویروس، باکتری، گاز های دی اکسید کربن است. این دستگاه در انواع مختلف و در شرکت‌های مختلف تولید می‌شود هر کدام از این دستگاه‌ها کاربرد و طراحی به خود را دارند.

انواع دستگاه تصفیه هوا شیائومی

شرکت شیائومی یک برند آشنا در کشور ایران است که همه ما با آن آشنایی داریم. شیائومی دستگاه تصفیه هوا در مدل‌های مختلف و باکیفیت و عملکرد قابل‌قبولی تولید کرده است.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی انواع مختلفی دارد. نمونه‌هایی از تصفیه هوا شیائومی نظیر AC-M3-CA  قابلیت کنترل از را دور و دارای حسگر هستند. دستگاه تصفیه هوای شیائومی AC-M3-CA  دارای فیلتر اولیه و فیلترکربن است که این فیلترها در عمر دستگاه و میزان پاک‌سازی هوا تأثیر بسیاری دارند.

 یکی از ویژگی خوب این محصول بی‌صدا بودن آن است که باعث آرامش در فضای بسته می‌شود.

 دستگاه تصفیه هوا شیائومی برای ازبین‌بردن انواع ویروس در منزل یا محل کار بسیار مناسب است.

در ادامه به بررسی یکی از بهترین مدل های دستگاه تصفیه هوا شیائومی یعنی مدل mi 3c پرداخته ایم.

اگر تا به حال برای شما هم سوال بوده که چگونه می توانید ویروس ها را از هوا حذف کنید و انتقال ویروس را در خانه خود به حداقل برسانید، مقاله دستگاه تصفیه هوا ویروس کش جواب سوالهایتان است.

بررسی مشخصات دستگاه تصفیه هوای شیائومی مدل mi 3c

ابعاد 24*24*52 سانتی متر
سرعت تصفیه هوا 380 مترمکعب در ساعت برای ذرات
سرعت تصفیه هوا 260 مترمکعب در ساعت برای فرمالدهید
برد 26 تا 45 مترمکعب
نوع HEPA Class13 
طول عمر 6 تا 12 ماه

طراحی دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل mi 3c

طول و عرض دستگاه تصفیه هوای شیائومی 24 سانتی‌متر و ارتفاع آن نیم متر است. این دستگاه نباید در محیط‌ها سربسته باشد؛ زیرا فن دستگاه تصفیه هوا شیائومی 3 باید آزاد باشد و لیزر تشخیص آلودگی هم در پشت دستگاه قرار دارد و نباید پوشیده شود.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل mi 3c بردی حدود 26 تا 45 مترمکعب دارد و مناسب فضاهای بزرگ نمی باشد اما تصفیه هوا شیائومی مدل Pro با مشخصاتی تقریبا مشابه، حجم هوای خروجی دوبرابر و معادل با 600 مترمکعب در ساعت دارد و همچنین مجهز به فیلتر های ازبین برنده بو و گاز سمی و ابعادی بزرگتر نسبت به مدل mi 3c دارد که برای فضاهای بزرگتر مناسب می باشد.

نمایشگر دستگاه تصفیه هوای شیائومی مدل mi 3c

نمایشگر دستگاه لمسی و دایره‌ای‌شکل است و روی قسمت جلوی دستگاه قرار دارد. نمایشگر دستگاه تصفیه هوای شیائومی 3 تفاوت اصلی با نسخه‌های قبل دستگاه تصفیه هوا است. دکمه روی نمایشگر دستگاه تصفیه هوا اول دستگاه را روشن می‌کند و بعد با این دکمه می‌توان حالت دستگاه را تغییر داد. نور این نمایشگر قابلت تغییر یا خاموش‌شدن دارد.

سنجش کیفیت هوا دستگاه تصفیه هوا شیائومی

نمایش کیفیت هوا در نمایشگر دستگاه تصفیه هوا شیائومی زیر 75 باشد خوب است تا 150 رود نگران‌کننده می‌شود و بالای 150 باشد خطرناک است. هر کدام از این قسمت به رنگ‌های سبز، نارنجی، قرمز نشان داده می‌شوند. این رده مخصوص شرکت شیائومی است شرکت‌های دیگر ای رده ارقام دیگری دارند.

روی دستگاه تصفیه هوا شیائومی 3 لیزر حساس و دقیقی درست شده است. برای سنجش کیفت هوا می‌تواند ذرات کوچک را تشخیص دهد.

فیلتر تصفیه هوا شیائومی

فیلتر تصفیه هوا شیائومی 3، 3 لایه است. کارایی فیلتر دستگاه بستگی به آلودگی هوا بین 6 تا 12 ماه دوام دارد. لایه اول این فیلتر ذرات بزرگ مانند گردوخاک و مو را جذب می‌کند لایه دوم ذرات کوچک‌تر نظیر دود سیگار و ویروس‌ها را جذب می‌کند و آخرین لایه از جنس کربن بوده و گازهای سمی از ذرات ارگانیک مانند فرمالدهید را جذب می‌کند.

فن و تصفیه هوا دستگاه تصفیه هوا شیائومی

دستگاه تصفیه هوا شیائومی دریچه ی تصفیه هوایی با ابعاد 24 در 24 سانتی‌متر دارد که این دریچه می‌تواند 380 مترمکعب هوای پاک را در مکانی با مساحت 45 متر در هر ساعت تولید کند.

مصرف برق دستگاه تصفیه هوا شیائومی

صدای فن دستگاه تصفیه هوا شیائومی 3 بسیار کم و فقط 32 دسی‌بل است. موتور دستگاه تصفیه هوا شیائومی 3 38 وات ورودی می‌گیرد و مصرف برق آن در 24 ساعت یک کیلوات در ساعت است. این دستگاه از لامپ کم‌مصرف حتی کم‌مصرف‌تر است.

تنظیمات که در قدرت آن تاثیرگذار است

  • حالت خودکار : دستگاه تصفیه هوا شیائومی به‌خاطر هوشمند بودن، به‌صورت خودکار چرخش سرعت فن را تشخیص می‌دهد. زمانی که آلودگی یا بوی غذا در هنگام آشپزی زیاد است به‌صورت خودکار سرعت فن زیاد می‌شود
  • حالت خواب : زمانی که از دستگاه تصفیه هوا شیائومی کمترین مصرف را می‌خواهید؛ یعنی زمانی که آلودگی هوا کم است در حالت خواب تنظیم کنید.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی

اندازه هوشمندی دستگاه تصفیه هوای شیائومی

 دستگاه تصفیه هوا شیائومی با نرم‌افزار Mi Home  به گوشی متصل می‌شود. با این برنامه می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به کیفیت هوا را در گوشی ببینید و تنظیمات را تغییر دهید.

با داشتن دستیار صوتی هوشمند دستگاه تصفیه هوا شیائومی به آن متصل می‌شود و فرمان‌های صوتی را اطاعت می‌کند.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه هوا شیائومی

دستگاه تصفیه هوای شیائومی را می‌توانید در فروشگاه‌های اینترنتی کالا با مشخصات کامل مشاهده کرده بعد خرید کنید.



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید