منو
5 پمپ سیرکولاتور ارزان و با کیفیت
5 پمپ سیرکولاتور ارزان و با کیفیت

سه شنبه 14 شهریور 1402

0 502 16

5 پمپ سیرکولاتور ارزان و با کیفیت

در این مقاله 5 پمپ سیرکولاتور ارزان و با کیفیت از برند های معتبر موجود در ایران را بررسی نموده ایم. از جمله برندهای شاخص و پر فروش بازار آزاد البرز، سمنان انرژی، بلند کاست، لئو و ارس هستند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و خدمات پس از فروش قابل اطمینانی دارند.

پمپ سیرکولاتور یا همان سیرکوله جهت گردش یا افزایش فشار آبگرم در سیستم های گرمایشی و آبسرد در سیستم های تهویه مطبوع  کاربرد دارد و به زبان ساده به معنی گردانیدن یک سیال در یک مدار می باشد.

پمپ‌های سیرکولاتور در انواع خطی و زمینی، با بدنه هایی اغلب از جنس چدن، پروانه هایی از جنس پلاستیک یا پلیمر و موتور هایی با جنس پوسته آلومینیومی و ویژگی هایی همچون دائم کار بودن یا بی لرزش و صدا در بازار موجود می باشند.

پمپ‌ سیرکولاتور با قابلیت‌های متفاوت و متناسب با نیازهای سیستم موجود هستند. کاربران باید عواملی مانند نوع سیال، دما مورد نیاز و طرح سیستم را در نظر بگیرند. برخی از مدل‌های پیشرفته حتی نرخ جریان قابل تنظیم و ویژگی‌های اتصال هوشمند را ارائه می‌کنند که امکان یکپارچه سازی آسان و عملکرد کارآمد در مصرف انرژی را فراهم می‌کند.

برحسب اینکه سیال کاربری آب باشد یا روغن، پمپ های سیرکوله به دو نوع پمپ سیرکولاتور آبگرم و روغن داغ تقسیم می شوند که در اینجا به بررسی 5 برند پمپ سیرکولاتور آبگرم با کیفیت پرداخته ایم.

پمپ سیرکولاتور بلند کاست

پمپ سیرکوله بلند کاست

پمپ سیرکولاتور بلند کاست با تکنولوژی های روز دنیا توسط متخصصان و کارشناسان کارآزموده ی شرکت صنایع پمپ تهران طراحی و عرضه شده اند.

پمپ سیرکولاتور خطی بلند کاست از جنس چدن با پروانه ای از جنس نوريل در انواع تکفاز و سه فاز جهت پمپاژ و انتقال سیالات شیمیایی و صنعتی و سیرکولاسیون آب گرم و سیر در سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع کاربرد دارد.

الکتروموتورهای تعبیه شده در سیرکوله های بلند کاست بدون لرزش و صدا، کوپلینگ های صدا خفه کن، راندمان بالا، نصب آسان و هزینه انرژی پایین از ویژگی هایی است که این پمپ ها مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

پمپ سیرکولاتور آزاد البرز

پمپ سیرکوله آزاد البرز

پمپ سیرکولاتور آزاد البرز با موتور 1450 دور تک فاز و سه فاز و بدنه ای از جنس چدن و استیل و پروانه ای از جنس پلی آمید الیاف دار و پلی کربنات تولید و عرضه می شوند.

از آنجایی که پمپ سیرکوله های آزاد البرز دارای تنوع زیادی هستند و الکتروموتور تعبیه شده در آن استاندارد و کم مصرف شرکت الکتروژن می باشد از محبوبیت زیادی بین خریداران برخوردار هستند.

از دیگر ویژگی های بارز این سیرکوله ها می توان به مجهز بودن به شاسی انحصاری جهت جلوگیری از ایجاد صدا و لرزش، مجهز بودن به سنسور حرارتی برای جلوگیری از آسیب به الکتروموتور پمپ و تعمیرات پرهزینه و خسارات ناشی از خرابی الکتروموتور و همچنین مجهز بودن به آژیر هشدار دهنده در هنگام خرابی الکتروپمپ می باشد.

پمپ سیرکولاتور سمنان انرژی

انواع پمپ سیرکوله سمنان انرژی

پمپ سیرکولاتور سمنان انرژی از محصولات شرکت صنایع نوید موتور می باشد که در دو نوع با بدنه ای از جنس چدن و آلومینیوم و تک فاز و سه فاز تولید و عرضه می شوند.

پمپ سیرکوله سمنان انرژی در مدل های متفاوت برای کاربری های مختلفی همچون سیرکولاسیون و پمپاژ آب گرم در سیستم های حرارت مرکزی و آب سرد در سیستم های تهویه مطبوع تاسیسات ساختمان ها، گردش آب در پکیج ها و همچنین انتقال مواد شیمیایی و دارویی تولید می شوند.

پمپ سیرکوله سمنان انرژی

از ویژگی هایی که خریداران را به خرید پمپ سیرکولاتور سمنان انرژی ترغیب می کند می توان به الکتروموتور های دو جداره و ضد آب که اختصاصی تولید می شوند، ایجاد کمترین صدا، مصرف انرژی بهینه، نصب آسان و نگهداری کم هزینه اشاره نمود.

پمپ سیرکولاتور لئو

انواع پمپ سیرکوله لئو

لئو یک شرکت چینی تولید کننده انواع پمپ های با کیفیت بالا می باشد که اکنون در بیش از 140 کشور استفاده می شود.

پمپ سیرکولاتور لئو در انواع تک فاز و سه فاز در سری های LRP , ARP تولید می شوند که وظیفه سیرکولاسیون و افزایش فشار آب گرم یا سرد از انواع دیگ در موتورخانه و یا انواع پکیج به رادیاتورها، لوله های سیستم گرمایش از کف، فن کویل ها و کویل های هواساز همچنین در سیرکولاسیون آب سیستم چیلر به سیستم های تهویه مطبوع داخل ساختمان را برعهده دارد.

پمپ سیرکولاتور لئو به تازگی در ایران بخاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب مورد توجه قرار گرفته است.

پمپ سیرکولاتور لئو سری LRP سه سرعته از بدنه ای با جنس چدن ضد زنگ و شفت سرامیکی و پروانه از جنس نوریل ساخته شده که توانایی بی وقفه کار کردن را دارد.

الکتروموتور این سری از سیرکوله های لئو تک فاز و سه دور بوده و به خاطر ابعاد کوچکی که دارد برای کاربری های خانگی مناسب می باشد.

پمپ سیرکولاتور لئو سری LRP

پمپ سیرکولاتور لئو سری ARP یک سیرکوله هوشمند تکفاز با صفحه کنترل دیجیتال می باشد. این نوع پمپ سیرکولاتور لئو از بدنه ای با جنس چدن و پروانه ای از جنس نوریل با مقاومت حرارتی 150 درجه سانتیگراد ساخته شده است. 

پمپ سیرکولاتور خطی لئو سری ARP در سیستم های گرمایشی با دما، دبی و فشار دیفرانسیل متغیر و همچنین سیستم های گرمایشی که نیاز به تنظیم عملکرد تمام اتوماتیک دارند کاربرد دارند.

پمپ سیرکولاتور خطی لئو سری ARP

پمپ سیرکولاتور خطی لئو سری LPP با بدنه و پروانه ای از جنس چدن ضد فرسایش و الکتروموتوری سه فاز با دور 1450 و 2900 دور در دقیقه ساخته می شوند که در سیستم های تهویه مطبوع همچون برج خنک کننده جهت سیرکولاسیون، افزایش فشار سیال درون لوله ها، سیستم های بوستر پمپ و آتش نشانی و مخلوط کردن سیال در دیگ بخار کاربرد دارند.

کدهای شناسایی در پمپ های سیرکوله لئو نشان دهنده فاصله بین ورودی و خروجی، ماکزیمم هد، قطر ورودی / خروجی و سری پمپ ها می باشد.

همچنین بخوانید : پمپ سیرکولاتور موتورخانه بخش مهم سیستم گرمایش مرکزی ساختمان

پمپ سیرکولاتور ارس

انواع پمپ سیرکوله ارس

پمپ سیرکولاتور ارس با الکتروموتوری براساس استاندارد توسط شرکت الکتروژن در انواع تکفاز و سه فاز با اتصال فلنچی از سایز لوله 1 اینچ تا 3 اینچ طراحی و تولید می شود.

پمپ های سیرکوله ارس از سه اجزای الکتروموتور، واسطه و آبگردان ساخته شده تا در صورت خرابی پروانه پمپ، واسطه موجود بین پمپ و موتور از آسیب به الکتروموتور جلوگیری کند.

این نوع پمپ های ارس از بدنه با جنس آلیاژ چدن و الکتروموتوری از جنس آلومینیوم، پروانه ای از جنس اولترامید و شفت از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.

ساختار مجزا در پمپ سیرکوله خطی ارس و تحمل دما تا بیش از 60 درجه از ویژگی هایی است که مشتریان این پمپ را انتخاب می کنند.

در مقاله آشنایی با طرز کار و اجزای پمپ های سیرکولاتور برای ارتقای سطح آگاهی شما به تفصیل به بررسی نحوه ی عملکرد و اجزای تشکیل دهنده پمپ سیرکوله پرداخته ایم.

انتخاب و خرید پمپ سیرکولاتور ارزان و با کیفیت

در این مقاله به بررسی 5 پمپ سیرکولاتور ارزان و با کیفیت پرداختیم تا شما مشتریان عزیز خریدی درست و مطمئن انجام دهید.

برای انتخاب و خرید پمپ سیرکولاتور ارزان و با کیفیت ابتدا باید سایز و نوع اتصال کاربری خود، توان مورد نیاز الکتروموتور، حداکثر هد و آبدهی را مدنظر قرار دهید و پس از آن با در نظر گرفتن کاربری خود و خواسته هایی که از یک پمپ سیرکوله دارید از برند های پیشنهادی مناسب ترین پمپ سیرکوله را انتخاب نمایید.

چه یک پمپ سیرکولاتور زمینی قوی برای کاربردهای تجاری گسترده باشد یا یک پمپ سیرکولاتور برای مصارف مسکونی، انتخاب پمپ مناسب بسیار مهم است.

شما می توانید در سایت بامین تهویه به کمک کارشناسان فنی ما، مناسب ترین پمپ سیرکولاتور را با بهترین قیمت و کیفیت به صورت آنلاین و حضوری انتخاب و خرید نمایید.



دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

لینک کوتاه

مقالات بیشتر